Tabor:Lw-00157: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (Robot: Zmiana kategorii) |
(ilustracja) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | {{Przebieg służby Infobox |typ_fabryczny_pojazdu = [[L45H]]|numer_seryjny_pojazdu = 21277 |grafika = |rok_produkcji = 1971 |numer_kotła = |rok_produkcji_kotła = |ostatnia_rewizja_do = |stan = złom |rok_odstawienia = |rok_złomowania = 2004 |obecne_oznaczenie = |obecne_stacjonowanie = |typ_silnika = [[silnik 71H12A|71H12A]] Wola |1_rozstaw_fabryczny = 785 mm |2_rozstaw = |2_rozstaw_rok = |3_rozstaw = |3_rozstaw_rok = |4_rozstaw = |4_rozstaw_rok = |5_rozstaw = |5_rozstaw_rok = |1_stacjonowanie = Rudy |1_okres_stacjonowania = 1972-1975 |2_stacjonowanie = Bytom Karb Wąsk. |2_okres_stacjonowania = 1975-2004 |3_stacjonowanie = |3_okres_stacjonowania = |4_stacjonowanie = |4_okres_stacjonowania = |5_stacjonowanie = |5_okres_stacjonowania = |6_stacjonowanie = |6_okres_stacjonowania = |7_stacjonowanie = |7_okres_stacjonowania = |8_stacjonowanie = |8_okres_stacjonowania = |9_stacjonowanie = |9_okres_stacjonowania = |10_stacjonowanie = |10_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |12_stacjonowanie = |12_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |1_oznaczenie = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-366 |1_rok = 1971-2004 |2_oznaczenie = |2_rok = |3_oznaczenie = |3_rok = |4_oznaczenie = |4_rok = |5_oznaczenie = |5_rok = |6_oznaczenie = |6_rok= |7_oznaczenie= |7_rok= |8_oznaczenie= |8_rok= |9_oznaczenie= |9_rok= |10_oznaczenie |10_rok= |uwagi = }} | + | {{Przebieg służby Infobox |typ_fabryczny_pojazdu = [[L45H]]|numer_seryjny_pojazdu = 21277 |grafika = [[Plik:Lxd2-366-08Rozbark150501.jpg|290px]]|rok_produkcji = 1971 |numer_kotła = |rok_produkcji_kotła = |ostatnia_rewizja_do = |stan = złom |rok_odstawienia = |rok_złomowania = 2004 |obecne_oznaczenie = |obecne_stacjonowanie = |typ_silnika = [[silnik 71H12A|71H12A]] Wola |1_rozstaw_fabryczny = 785 mm |2_rozstaw = |2_rozstaw_rok = |3_rozstaw = |3_rozstaw_rok = |4_rozstaw = |4_rozstaw_rok = |5_rozstaw = |5_rozstaw_rok = |1_stacjonowanie = Rudy |1_okres_stacjonowania = 1972-1975 |2_stacjonowanie = Bytom Karb Wąsk. |2_okres_stacjonowania = 1975-2004 |3_stacjonowanie = |3_okres_stacjonowania = |4_stacjonowanie = |4_okres_stacjonowania = |5_stacjonowanie = |5_okres_stacjonowania = |6_stacjonowanie = |6_okres_stacjonowania = |7_stacjonowanie = |7_okres_stacjonowania = |8_stacjonowanie = |8_okres_stacjonowania = |9_stacjonowanie = |9_okres_stacjonowania = |10_stacjonowanie = |10_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |12_stacjonowanie = |12_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |11_stacjonowanie = |11_okres_stacjonowania = |1_oznaczenie = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-366 |1_rok = 1971-2004 |2_oznaczenie = |2_rok = |3_oznaczenie = |3_rok = |4_oznaczenie = |4_rok = |5_oznaczenie = |5_rok = |6_oznaczenie = |6_rok= |7_oznaczenie= |7_rok= |8_oznaczenie= |8_rok= |9_oznaczenie= |9_rok= |10_oznaczenie |10_rok= |uwagi = }} |
+ | |||
+ | [[Plik:Lxd2-366-Przeladownia2 2000.12.jpg|Lxd2-366 ze składem węglarek przekracza ulicę Krzyżową w Bytomiu - Łagiewnikach kierując się w stronę stacji Pole Północ. Za lokomotywą widać budynek nastawni dysponującej stacji Chorzów Przeładownia (CHp). Rok 2000|thumb|left]] | ||
[[Kategoria:L45H]] | [[Kategoria:L45H]] |
Wersja z 16:10, 28 paź 2014
L45H 21277 | |
Rok produkcji | 1971 |
Stan | złom |
Rok złomowania | 2004
|
Obecny (ostatni) typ silnika | 71H12A Wola |
Szerokość toru | |
Szerokość | Od roku |
785 mm | 1971
|
Stacjonowanie | |
Miejsce | Okres stacjonowania |
Rudy | 1972-1975 |
Bytom Karb Wąsk. | 1975-2004
|
Oznaczenia | |
Oznaczenie | Rok nadania |
Lxd2-366 | 1971-2004
|
' |