HCP 301D: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Nowy)
 
Linia 1: Linia 1:
 
{{Lokomotywa spalinowa infobox
 
{{Lokomotywa spalinowa infobox
  |typ_lokomotywy           = HCP301D (SU45)
+
  |typ_lokomotywy=HCP301D (SU45)
}}
+
|przewoźnik=[[PKP]]
 +
|oznaczenie_przewoźnika=SU45
 +
|grafika=
 +
|opis_zdjęcia=Lokomotywa 301D
 +
|producent=[[HCP]] Poznań
 +
|lata_budowy=1970-1976
 +
|układ_osi=Co'Co'
 +
|masa_służbowa=102000 kG
 +
|długość_ze_zderzakami=18900 mm
 +
|szerokość=2900 mm
 +
|wysokość=4238 mm
 +
|rozstaw_osi_skrajnych=
 +
|średnica_kół=1100 mm
 +
|rozstaw_szyn=1435 mm
 +
|zapas_paliwa=3200-3500 l
 +
|typ_silnika=[[2112SSF]]
 +
|moc_znamionowa=1750 KM/1250 kW
 +
|siła_pociągowa=320 kN
 +
|rodzaj_przekładni=elektryczna
 +
|prędkość_konstrukcyjna=120 km/h
 +
|nacisk_osi=17000 kG
 +
|system_hamulca=Oerlikon
 +
|sterowanie_wielokrotne=jest
 +
|system_ogrzewania=elektryczne 3000 V
 +
|uwagi=W środowisku kolejowym lokomotywa ta bywa nazywana Suką, ze względu na dwie pierwsze litery oznaczenia przez przewoźnika lub Fiatem, z powodu zastosowanego silnika na licencji Fiata.
 +
}}  
 
{{rozbuduj}}
 
{{rozbuduj}}

Wersja z 22:39, 5 mar 2015

HCP301D (SU45)
Lokomotywa 301D
Przewoźnik PKP
Oznaczenie przewoźnika SU45
Producent HCP Poznań
Lata budowy 1970-1976
Układ osi Co'Co'
Rozstaw szyn 1435 mm
Masa służbowa 102000 kG
Nacisk osi na szyny 17000 kG
Średnica kół 1100 mm
Długość ze zderzakami 18900 mm
Szerokość 2900 mm
Wysokość 4238 mm
Prędkość konstrukcyjna 120 km/h
Maksymalna siła pociągowa 320 kN
Typ silnika spalinowego 2112SSF
Moc znamionowa 1750 KM/1250 kW
Zapas paliwa 3200-3500 l
Rodzaj przekładni elektryczna
System hamulca Oerlikon
Sterowanie wielokrotne jest
System ogrzewania elektryczne 3000 V
W środowisku kolejowym lokomotywa ta bywa nazywana Suką, ze względu na dwie pierwsze litery oznaczenia przez przewoźnika lub Fiatem, z powodu zastosowanego silnika na licencji Fiata.