Tabor:Lw-00055: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m |
m |
||
Linia 8: | Linia 8: | ||
|rok_złomowania = | |rok_złomowania = | ||
|obecne_oznaczenie = brak | |obecne_oznaczenie = brak | ||
− | |obecne_stacjonowanie = | + | |obecne_stacjonowanie = hotel "Zielona Brama" w Przywidzu |
|typ_silnika = [[S324|S324HL]] | |typ_silnika = [[S324|S324HL]] | ||
|1_rozstaw_fabryczny = 600mm | |1_rozstaw_fabryczny = 600mm |
Wersja z 14:53, 8 mar 2016
WLs40 258 | |
Rok produkcji | 1955 |
Stan | Odstawiona
|
Obecne oznaczenie | brak |
Miejsce obecnego stacjonowania | hotel "Zielona Brama" w Przywidzu |
Obecny (ostatni) typ silnika | S324HL |
Szerokość toru | |
Szerokość | Od roku |
600mm | 1955
|
Stacjonowanie | |
Miejsce | Okres stacjonowania |
Wytwórnia Ekstraktów Garbarskich w Bydgoszczy | 1954-2002 |
Gospodarstwo Agroturystyczne "POLA" w Mochlu | 2002-2014 |
hotel "Zielona Brama" w Przywidzu | od 2014
|
Oznaczenia | |
Oznaczenie | Rok nadania |
WLs40-258 | od 1954
|
' |
WLs40-258 stoi wraz z dwiema kolebami na terenie hotelu "Zielona Brama" w Przywidzu. W 1963 roku zmieniono jej silnik na S324. Obecny właściciel nabył ja w celu uruchomienia około 1,5 km linii w pobliżu hotelu. Informacje o służbie podane w tabeli obok pochodzą od obecnego (w 2016 roku) właściciela lokomotywy, natomiast według książki „Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej” lokomotywa służyła w cegielni „Miedary”, a następnie a cegielni „Patoka”. Informacje udzielone przez właściciela lokomotywy wydają się bardziej prawdopodobne.
Źródła
- Informacje zebrane przez Artura Labuddę