Tabor:Lw-00570: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(dr. red.) |
m (zamienił w treści „= sprawna” na „= sprawny”) |
||
| Linia 4: | Linia 4: | ||
|grafika = | |grafika = | ||
|rok_produkcji = 1980 | |rok_produkcji = 1980 | ||
| − | |stan = | + | |stan = sprawny, sprzedana za granicę |
|rok_odstawienia = | |rok_odstawienia = | ||
|rok_złomowania = | |rok_złomowania = | ||
Wersja z 05:20, 9 mar 2016
| L30H 24060 | |
| Rok produkcji | 1980 |
| Stan | sprawny, sprzedana za granicę
|
| Obecne oznaczenie | 199 013
|
| Szerokość toru | |
| Szerokość | Od roku |
| 750 mm | 1980
|
| Stacjonowanie | |
| Miejsce | Okres stacjonowania |
| Śmigiel | 1980-1980 |
| Zbiersk | 1980-1984 |
| Śmigiel | 1984-1985 |
| Zbiersk | 1985-1987 |
| Cukrownia Zbiersk | 1987-2001 |
| Zittauer Schmalspurbahn, Niemcy | od 2001
|
| Oznaczenia | |
| Oznaczenie | Rok nadania |
| Lyd2-103 | 1980-2001 |
| 199 013 | od 2001
|
| kolor bordowy z kremowym pasem | |
W czasie służby wypożyczona do Döllnitzbahn na pewien czas (ok. 2013-2014), gościła także w sierpniu-wrześniu 2006 na Preßnitztalbahn[1].
Źródła