Tabor:Lw-00079: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (zamienił w treści „= sprawna” na „= sprawny”) |
m (Oryginalny silnik w remoncie (rok 2016)) |
||
Linia 9: | Linia 9: | ||
|obecne_oznaczenie = 13000 | |obecne_oznaczenie = 13000 | ||
|obecne_stacjonowanie = Krakulice | |obecne_stacjonowanie = Krakulice | ||
− | |typ_silnika = [[S324| | + | |typ_silnika = [[S324|S322E1W/1 nr 28293]] |
|1_rozstaw_fabryczny = 600mm | |1_rozstaw_fabryczny = 600mm | ||
|2_rozstaw = | |2_rozstaw = |
Wersja z 19:35, 15 cze 2016
WLs40 743 | |
Rok produkcji | 1958 |
Stan | sprawny
|
Obecne oznaczenie | 13000 |
Miejsce obecnego stacjonowania | Krakulice |
Obecny (ostatni) typ silnika | S322E1W/1 nr 28293 |
Szerokość toru | |
Szerokość | Od roku |
600mm | 1958
|
Stacjonowanie | |
Miejsce | Okres stacjonowania |
Krakulice | od 1958 (?)
|
Oznaczenia | |
Oznaczenie | Rok nadania |
13000 | 1958 (?)
|
' |
Lokomotywa należy do Hollas Sp.z.o.o. w Pasłęku. Obecnie stacjonuje w jednym z jej zakładów w Krakulicach. Obsługuje ona około 4 km linie między palami torfowymi a zakładem przetwórczym.
Źródła
- Informacje zebrane przez Artura Labuddę