Tabor:Lw-00119: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(przypis) |
m (automatyczne sprzątanie kodu) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | {{Przebieg służby Infobox |typ_fabryczny_pojazdu = [[L45H]]|numer_seryjny_pojazdu = 20729 |grafika = |rok_produkcji = 1968 |numer_kotła = |rok_produkcji_kotła = |ostatnia_rewizja_do = |stan = sprawny |rok_odstawienia = |rok_złomowania = |obecne_oznaczenie = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-283 |obecne_stacjonowanie = Karczmiska |typ_silnika = [[silnik 71H12A|71H12A]] Wola |1_rozstaw_fabryczny = 750 mm |2_rozstaw = |2_rozstaw_rok = |3_rozstaw = |3_rozstaw_rok = |4_rozstaw = |4_rozstaw_rok = |5_rozstaw = |5_rozstaw_rok = |1_stacjonowanie = Jedrzejów Wąsk. |1_okres_stacjonowania = 1969-1971 |2_stacjonowanie = Werbkowice Wąsk. |2_okres_stacjonowania = 1971-1973 |3_stacjonowanie = Karczmiska |3_okres_stacjonowania = od 1973 |4_stacjonowanie = |4_okres_stacjonowania = |5_stacjonowanie = |5_okres_stacjonowania = |6_stacjonowanie = |6_okres_stacjonowania = |7_stacjonowanie = |7_okres_stacjonowania = |8_stacjonowanie = |8_okres_stacjonowania = |9_stacjonowanie = |9_okres_stacjonowania = |10_stacjonowanie = |10_okres_stacjonowania = | + | {{Przebieg służby Infobox |typ_fabryczny_pojazdu = [[L45H]]|numer_seryjny_pojazdu = 20729 |grafika = |rok_produkcji = 1968 |numer_kotła = |rok_produkcji_kotła = |ostatnia_rewizja_do = |stan = sprawny |rok_odstawienia = |rok_złomowania = |obecne_oznaczenie = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-283 |obecne_stacjonowanie = Karczmiska |typ_silnika = [[silnik 71H12A|71H12A]] Wola |1_rozstaw_fabryczny = 750 mm |2_rozstaw = |2_rozstaw_rok = |3_rozstaw = |3_rozstaw_rok = |4_rozstaw = |4_rozstaw_rok = |5_rozstaw = |5_rozstaw_rok = |1_stacjonowanie = Jedrzejów Wąsk. |1_okres_stacjonowania = 1969-1971 |2_stacjonowanie = Werbkowice Wąsk. |2_okres_stacjonowania = 1971-1973 |3_stacjonowanie = Karczmiska |3_okres_stacjonowania = od 1973 |4_stacjonowanie = |4_okres_stacjonowania = |5_stacjonowanie = |5_okres_stacjonowania = |6_stacjonowanie = |6_okres_stacjonowania = |7_stacjonowanie = |7_okres_stacjonowania = |8_stacjonowanie = |8_okres_stacjonowania = |9_stacjonowanie = |9_okres_stacjonowania = |10_stacjonowanie = |10_okres_stacjonowania = |1_oznaczenie = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-283 |1_rok = od 1968 |2_oznaczenie = |2_rok = |3_oznaczenie = |3_rok = |4_oznaczenie = |4_rok = |5_oznaczenie = |5_rok = |6_oznaczenie = |6_rok= |7_oznaczenie= |7_rok= |8_oznaczenie= |8_rok= |9_oznaczenie= |9_rok= |10_oznaczenie |10_rok= |uwagi = }} |
Wersja z 22:46, 27 gru 2016
L45H 20729 | |
Rok produkcji | 1968 |
Stan | sprawny
|
Obecne oznaczenie | Lxd2-283 |
Miejsce obecnego stacjonowania | Karczmiska |
Obecny (ostatni) typ silnika | 71H12A Wola |
Szerokość toru | |
Szerokość | Od roku |
750 mm | 1968
|
Stacjonowanie | |
Miejsce | Okres stacjonowania |
Jedrzejów Wąsk. | 1969-1971 |
Werbkowice Wąsk. | 1971-1973 |
Karczmiska | od 1973
|
Oznaczenia | |
Oznaczenie | Rok nadania |
Lxd2-283 | od 1968
|
' |
W okresie od kwietnia do maja 2011 lokomotywa ta (a także Lxd2-297) przeszła naprawę. Wykonawcą była firma nowosądecka firma KOL-MAG Merek Gądek, a finansowanie zapewniło Starostwo Powiatowe w Opolu Lubelskim[1].
Podczas naprawy zamieniono miejscami tabliczki z numerami taborowymi obu remontowanych lokomotyw. Lxd2-283 otrzymała tabliczkę z numerem 297, a Lxd2-297 z numerem 283.
Przypisy
- ↑ .Starostwo Powiatowe w Opolu Lubelskim: Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty. 2011-04-04. [dostęp 2014-10-26].