Tabor:Lw-00152: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(ilustracja) |
m (automatyczne sprzątanie kodu) |
||
| Linia 1: | Linia 1: | ||
| − | {{Przebieg służby Infobox |typ_fabryczny_pojazdu = [[L45H]]|numer_seryjny_pojazdu = 21272 |grafika = [[Plik:Lxd2-365-bytkow.jpg|290px]] |rok_produkcji = 1971 |numer_kotła = |rok_produkcji_kotła = |ostatnia_rewizja_do = |stan = złom |rok_odstawienia = |rok_złomowania = 2004 |obecne_oznaczenie = |obecne_stacjonowanie = |typ_silnika = [[silnik 71H12A|71H12A]] Wola |1_rozstaw_fabryczny = 785 mm |2_rozstaw = |2_rozstaw_rok = |3_rozstaw = |3_rozstaw_rok = |4_rozstaw = |4_rozstaw_rok = |5_rozstaw = |5_rozstaw_rok = |1_stacjonowanie = Bytom Karb Wąsk. |1_okres_stacjonowania = 1972-1975 |2_stacjonowanie = Maciejkowice |2_okres_stacjonowania = 1975-1989 |3_stacjonowanie = Bytom Karb Wąsk. |3_okres_stacjonowania = 1989-1998 |4_stacjonowanie = Bytom Rozbark |4_okres_stacjonowania = 1998-2004 |5_stacjonowanie = |5_okres_stacjonowania = |6_stacjonowanie = |6_okres_stacjonowania = |7_stacjonowanie = |7_okres_stacjonowania = |8_stacjonowanie = |8_okres_stacjonowania = |9_stacjonowanie = |9_okres_stacjonowania = |10_stacjonowanie = |10_okres_stacjonowania = | + | {{Przebieg służby Infobox |typ_fabryczny_pojazdu = [[L45H]]|numer_seryjny_pojazdu = 21272 |grafika = [[Plik:Lxd2-365-bytkow.jpg|290px]] |rok_produkcji = 1971 |numer_kotła = |rok_produkcji_kotła = |ostatnia_rewizja_do = |stan = złom |rok_odstawienia = |rok_złomowania = 2004 |obecne_oznaczenie = |obecne_stacjonowanie = |typ_silnika = [[silnik 71H12A|71H12A]] Wola |1_rozstaw_fabryczny = 785 mm |2_rozstaw = |2_rozstaw_rok = |3_rozstaw = |3_rozstaw_rok = |4_rozstaw = |4_rozstaw_rok = |5_rozstaw = |5_rozstaw_rok = |1_stacjonowanie = Bytom Karb Wąsk. |1_okres_stacjonowania = 1972-1975 |2_stacjonowanie = Maciejkowice |2_okres_stacjonowania = 1975-1989 |3_stacjonowanie = Bytom Karb Wąsk. |3_okres_stacjonowania = 1989-1998 |4_stacjonowanie = Bytom Rozbark |4_okres_stacjonowania = 1998-2004 |5_stacjonowanie = |5_okres_stacjonowania = |6_stacjonowanie = |6_okres_stacjonowania = |7_stacjonowanie = |7_okres_stacjonowania = |8_stacjonowanie = |8_okres_stacjonowania = |9_stacjonowanie = |9_okres_stacjonowania = |10_stacjonowanie = |10_okres_stacjonowania = |1_oznaczenie = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-365 |1_rok = 1971-2004 |2_oznaczenie = |2_rok = |3_oznaczenie = |3_rok = |4_oznaczenie = |4_rok = |5_oznaczenie = |5_rok = |6_oznaczenie = |6_rok= |7_oznaczenie= |7_rok= |8_oznaczenie= |8_rok= |9_oznaczenie= |9_rok= |10_oznaczenie |10_rok= |uwagi = }} |
[[Kategoria:L45H]] | [[Kategoria:L45H]] | ||
Wersja z 22:56, 27 gru 2016
| L45H 21272 | |
| Rok produkcji | 1971 |
| Stan | złom |
| Rok złomowania | 2004
|
| Obecny (ostatni) typ silnika | 71H12A Wola |
| Szerokość toru | |
| Szerokość | Od roku |
| 785 mm | 1971
|
| Stacjonowanie | |
| Miejsce | Okres stacjonowania |
| Bytom Karb Wąsk. | 1972-1975 |
| Maciejkowice | 1975-1989 |
| Bytom Karb Wąsk. | 1989-1998 |
| Bytom Rozbark | 1998-2004
|
| Oznaczenia | |
| Oznaczenie | Rok nadania |
| Lxd2-365 | 1971-2004
|
| ' | |