Tabor:Lw-00102: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(testowe właściwości semantyczne) |
(+) |
||
Linia 21: | Linia 21: | ||
</gallery> | </gallery> | ||
{{clear}} | {{clear}} | ||
− | + | {{#ask: [[-Has subobject::{{PAGENAME}}]] | |
+ | |mainlabel= numer | ||
+ | |?sub miejsce = Miejsce | ||
+ | |?sub rok od = Rok od | ||
+ | |sort = sub rok od | ||
+ | |order = ascending | ||
+ | |?sub rok do = Rok do | ||
+ | }} | ||
{{Clear}} | {{Clear}} | ||
<br><br><br> | <br><br><br> |
Wersja z 21:53, 9 maj 2017
L45H 20573 | |
Rok produkcji | 1967 |
Stan | sprawny
|
Obecne oznaczenie | Lxd2-268 |
Miejsce obecnego stacjonowania | Przeworsk Wąsk. |
Obecny (ostatni) typ silnika | Henschel |
Szerokość toru | |
Szerokość | Od roku |
750 mm | 1967
|
Stacjonowanie | |
Miejsce | Okres stacjonowania |
ZGH Sabinów | 1968-1972 |
Jedrzejów Wąsk. | 1972-1974 |
Werbkowice Wąsk. | 1974-1974 |
Karczmiska | 1974-1975 |
Werbkowice Wąsk. | 1975-1978 |
Karczmiska | 1978-1979 |
Przeworsk Wąsk. | 1979-1990 |
Karczmiska | 1990-1992 |
Przeworsk Wąsk. | od 1992 |
Oznaczenia | |
Oznaczenie | Rok nadania |
Lxd2-8-1 | 1967-1972 |
Lxd2-268 | od 1972
|
' |
Od lat 90-tych lokomotywa używana jako rezerwowa. Po wycofaniu z eksploatacji Lxd2-251 wykorzystywana zamiennie z Lxd2-257 do prowadzenia pociągów, będąc paradoksalnie "najsprawniejszym" pojazdem trakcyjnym na PKD.