Tabor:Lw-00096: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(nowy szablon podstrony egzemplarza)
(minus stary szablon podstrony egzemplarza)
Linia 21: Linia 21:
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Rudy|1968|1990}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|1990|nadal}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Rudy|1968|1990}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|1990|nadal}}
 
}}
 
}}
{{Lw testowy1
 
|typ=L45H
 
|numer=20567
 
|stan=W trakcie remontu
 
|kolej=Górnośląskie Koleje Wąskotorowe
 
|stacjonowanie={{Sub stc|Rudy|1968|1990}}{{Sub stc|Bytom Karb Wąskotorowy|1990|nadal}}
 
}}
 
{{Przebieg służby Infobox
 
|typ_fabryczny_pojazdu    = [[L45H]]
 
|numer_seryjny_pojazdu    = 20567
 
|grafika                  = [[Plik:Lxd2-352-karb.jpg|290px]]
 
|rok_produkcji            = 1967
 
|stan                    = w trakcie remontu
 
|rok_odstawienia          =
 
|rok_złomowania          =
 
|obecne_oznaczenie        = [[Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11)#Lxd2|Lxd2]]-352
 
|obecne_stacjonowanie    = [[Bytom Karb Wąskotorowy]]
 
|typ_silnika              = Maybach
 
|1_rozstaw_fabryczny      = 785 mm
 
|2_rozstaw                =
 
|2_rozstaw_rok            =
 
|3_rozstaw                =
 
|3_rozstaw_rok            =
 
|4_rozstaw                =
 
|4_rozstaw_rok            =
 
|5_rozstaw                =
 
|5_rozstaw_rok            =
 
|1_stacjonowanie          = Rudy
 
|1_okres_stacjonowania    = 1968 - 1990
 
|2_stacjonowanie          = Bytom Karb Wąskotorowy
 
|2_okres_stacjonowania    = od 1990<ref>[http://tabor.wask.pl Serwis tabor.wask.pl]</ref>
 
|3_stacjonowanie          =
 
|3_okres_stacjonowania    =
 
|4_stacjonowanie          =
 
|4_okres_stacjonowania    =
 
|5_stacjonowanie          =
 
|5_okres_stacjonowania    =
 
|6_stacjonowanie          =
 
|6_okres_stacjonowania    =
 
|7_stacjonowanie          =
 
|7_okres_stacjonowania    =
 
|8_stacjonowanie          =
 
|8_okres_stacjonowania    =
 
|9_stacjonowanie          =
 
|9_okres_stacjonowania    =
 
|10_stacjonowanie        =
 
|10_okres_stacjonowania  =
 
|1_oznaczenie            = [[Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11)#Lxd2|Lxd2]]-352
 
|1_rok                    = 1968 <ref>W początkowym okresie eksploatacji lokomotywa była nosiła oznaczenie fabryczne, dokładna data nadania numerów taborowych nie jest znana</ref>
 
|2_oznaczenie            =
 
|2_rok                    =
 
|3_oznaczenie            =
 
|3_rok                    =
 
|4_oznaczenie            =
 
|4_rok                    =
 
|5_oznaczenie            =
 
|5_rok                    =
 
|6_oznaczenie            =
 
|6_rok                    =
 
|7_oznaczenie            =
 
|7_rok                    =
 
|8_oznaczenie            =
 
|8_rok                    =
 
|9_oznaczenie            =
 
|9_rok                    =
 
|10_oznaczenie            =
 
|10_rok                  =
 
|uwagi                    =
 
}}
 
 
Jest to aktualnie najstarsza istniejąca i najstarsza czynna lokomotywa tej serii w Polsce. <br>
 
W roku 2007 lokomotywa przeszła naprawę rewizyjną w nieistniejącej już firmie "Żuraw" w Nowym Sączu. Po powrocie lokomotywy do jednostki macierzystej stwierdzono pęknięcie bloku silnika (nie był on objęty naprawą). W wyniku tej usterki lokomotywa otrzymała silnik typu Maybach z odstawionej maszyny Lxd2-372. <br>
 
Cechami charakterystycznymi Lxd2-352 są brak tachografu oraz nietypowe, małe tabliczki znamionowe.
 
 
Od jesieni 2016 lokomotywa przechodzi naprawę rewizyjną.
 
 
 
<gallery widths=230 heights=180 perrow=2 caption="">
 
Plik:Lxd2-352-lxd2-364-karb.jpg|Lxd2-352 i Lxd2-364 na stacji Bytom Karb Waskotorowy.
 
Plik:DSC02004bm3.JPG|Miasteczko Śląskie Zalew - Lxd2-352 z wynajętym pociągiem turystycznym.
 
</gallery>
 
{{clear}}
 
 
{{Clear}}
 
<br><br><br>
 
 
   
 
   
 
==Przypisy==
 
==Przypisy==

Wersja z 00:02, 24 maj 2017