Tabor:Lw-00096: Różnice pomiędzy wersjami
(zmiana szablonu z testowego na docelowy) |
(uzupełnienie opisów zdjęć) |
||
Linia 2: | Linia 2: | ||
|Typ=L45H | |Typ=L45H | ||
|Numer=20567 | |Numer=20567 | ||
+ | |Grafika=Lxd2-352-karb.jpg | ||
+ | |Opis grafiki=Lxd2-352 na torach głównych stacji Bytom Karb Wąskotorowy | ||
|Rok produkcji=1967 | |Rok produkcji=1967 | ||
|Stan=W trakcie remontu | |Stan=W trakcie remontu | ||
Linia 14: | Linia 16: | ||
|Uwagi=Brak prądnicy tachometrycznej, silnik z Lxd2-372 | |Uwagi=Brak prądnicy tachometrycznej, silnik z Lxd2-372 | ||
|Opis=Jest to aktualnie najstarsza istniejąca i najstarsza czynna lokomotywa tej serii w Polsce. W roku 2007 lokomotywa przeszła naprawę rewizyjną w nieistniejącej już firmie "Żuraw" w Nowym Sączu. Po powrocie lokomotywy do jednostki macierzystej stwierdzono pęknięcie bloku silnika (nie był on objęty naprawą). W wyniku tej usterki lokomotywa otrzymała silnik typu Maybach z odstawionej maszyny Lxd2-372. Cechami charakterystycznymi Lxd2-352 są brak tachografu oraz nietypowe, małe tabliczki znamionowe. Od jesieni 2016 lokomotywa przechodzi naprawę rewizyjną. | |Opis=Jest to aktualnie najstarsza istniejąca i najstarsza czynna lokomotywa tej serii w Polsce. W roku 2007 lokomotywa przeszła naprawę rewizyjną w nieistniejącej już firmie "Żuraw" w Nowym Sączu. Po powrocie lokomotywy do jednostki macierzystej stwierdzono pęknięcie bloku silnika (nie był on objęty naprawą). W wyniku tej usterki lokomotywa otrzymała silnik typu Maybach z odstawionej maszyny Lxd2-372. Cechami charakterystycznymi Lxd2-352 są brak tachografu oraz nietypowe, małe tabliczki znamionowe. Od jesieni 2016 lokomotywa przechodzi naprawę rewizyjną. | ||
− | |||
|Foto1=Lxd2-352-lxd2-364-karb.jpg | |Foto1=Lxd2-352-lxd2-364-karb.jpg | ||
+ | |Opis1=Lxd2-352 i Lxd2-364 na torach głównych stacji Bytom Karb Wąskotorowy | ||
|Foto2=DSC02004bm3.JPG | |Foto2=DSC02004bm3.JPG | ||
+ | |Opis2=Lxd2-352 z pociągiem pasażerskim na przystanku osobowym Miasteczko Śląskie Zalew | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1967|nadal}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1967|nadal}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-352|1968|nadal}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-352|1968|nadal}} | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Rudy|1968|1990}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|1990|nadal}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Rudy|1968|1990}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|1990|nadal}} | ||
}} | }} | ||
− | |||
[[Kategoria:L45H]] | [[Kategoria:L45H]] | ||
[[Kategoria:Lokomotywy spalinowe Górnośląskich Kolei Wąskotorowych]] | [[Kategoria:Lokomotywy spalinowe Górnośląskich Kolei Wąskotorowych]] |
Wersja z 23:17, 27 maj 2017
<<< L45H
L45H 20567
Stan: w trakcie remontu
Rok produkcji
1967
Stan
W trakcie remontu
Rok odstawienia
2014
Aktualne oznaczenie
Lxd2-352
Aktualny rozstaw
785 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Bytom Karb Wąskotorowy
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Maybach
Kolej
Górnośląskie Koleje Wąskotorowe
Użytkownik
Stowarzyszenie Górnośląskich Kolei Wąskotorowych
Właściciel
Urząd Miasta Bytomia
Stacjonowanie
Rudy | 1968 | - | 1990 |
Bytom Karb Wąskotorowy | 1990 | - | nadal |
Rozstaw
785 mm | 1967 | - | nadal |
Oznaczenie
Lxd2-352 | 1968 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Brak prądnicy tachometrycznej, silnik z Lxd2-372
Szczegółowy opis i uwagi
Jest to aktualnie najstarsza istniejąca i najstarsza czynna lokomotywa tej serii w Polsce. W roku 2007 lokomotywa przeszła naprawę rewizyjną w nieistniejącej już firmie "Żuraw" w Nowym Sączu. Po powrocie lokomotywy do jednostki macierzystej stwierdzono pęknięcie bloku silnika (nie był on objęty naprawą). W wyniku tej usterki lokomotywa otrzymała silnik typu Maybach z odstawionej maszyny Lxd2-372. Cechami charakterystycznymi Lxd2-352 są brak tachografu oraz nietypowe, małe tabliczki znamionowe. Od jesieni 2016 lokomotywa przechodzi naprawę rewizyjną.