Tabor:Lw-00102: Różnice pomiędzy wersjami
(Anulowanie wersji 17602 autora Paweł Niemczuk (dyskusja)) |
(nowy szablon podstrony egzemplarza) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
+ | {{Lw metryka pojazdu | ||
+ | |Typ=L45H | ||
+ | |Numer=20573 | ||
+ | |Grafika=DSC03245amE.JPG | ||
+ | |Rok produkcji=1967 | ||
+ | |Stan=Sprawna | ||
+ | |Ostatnie oznaczenie=Lxd2-268 | ||
+ | |Ostatni rozstaw=750 mm | ||
+ | |Ostatnie stacjonowanie=Przeworsk Wąskotorowy | ||
+ | |Ostatni typ silnika=Wola 71H12A | ||
+ | |Kolej=Przeworska Kolej Dojazdowa | ||
+ | |Użytkownik=Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku | ||
+ | |Właściciel=Starostwo Powiatowe w Przeworsku | ||
+ | |Opis=Od lat 90-tych lokomotywa używana jako rezerwowa. Po wycofaniu z eksploatacji Lxd2-251 wykorzystywana zamiennie z Lxd2-257 do prowadzenia pociągów, będąc paradoksalnie "najsprawniejszym" pojazdem trakcyjnym na PKD. | ||
+ | |Foto1=DSC04475am.JPG | ||
+ | |Opis1=Lxd2-268 z pociągiem specjalnym na stacji Przeworsk Wąskotorowy | ||
+ | |Foto2=DSC04598am12.JPG | ||
+ | |Opis2=Przeworska Kolej Dojazdowa - pociąg specjalny z Przeworska do Dynowa przejeżdża przez Widaczów | ||
+ | |Foto3=DSC04689am12.JPG | ||
+ | |Opis3=Lxd2-268 z pociągiem specjalnym z Przeworska do Dynowa na moście w Szklarach | ||
+ | |Foto4=DSC01066amE.JPG | ||
+ | |Opis4=Lxd2-268 z pociągiem do Dynowa na stacji Przeworsk Wąskotorowy | ||
+ | |Foto5=DSC01141bm.JPG | ||
+ | |Opis5=Lxd2-268 na stacji Przeworsk Wąskotorowy | ||
+ | |Foto6=24am.jpg | ||
+ | |Opis6=Lxd2-268 na manewrach w Dynowie | ||
+ | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1967|nadal}} | ||
+ | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-8-1|1968|1972}}{{Lw oznaczenie|Lxd2-268|1972|nadal}} | ||
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|ZGH Sabinów|1968|1972}}{{Lw stacjonowanie|Jędrzejów Wąskotorowy|1972|1974}}{{Lw stacjonowanie|Werbkowice Wąskotorowe|1974|1974}}{{Lw stacjonowanie|Karczmiska|1974|1975}}{{Lw stacjonowanie|Werbkowice Wąskotorowe|1975|1978}}{{Lw stacjonowanie|Karczmiska|1978|1979}}{{Lw stacjonowanie|Przeworsk Wąskotorowy|1979|1990}}{{Lw stacjonowanie|Karczmiska|1990|1992}}{{Lw stacjonowanie|Przeworsk Wąskotorowy|1992|nadal}} | ||
+ | }} | ||
{{Lw testowy1 | {{Lw testowy1 | ||
|typ=L45H | |typ=L45H |
Wersja z 00:33, 28 maj 2017
<<< L45H
L45H 20573
Stan: sprawna
Rok produkcji
1967
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
Lxd2-268
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Przeworsk Wąskotorowy
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Wola 71H12A
Kolej
Przeworska Kolej Dojazdowa
Użytkownik
Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku
Właściciel
Starostwo Powiatowe w Przeworsku
Stacjonowanie
ZGH Sabinów | 1968 | - | 1972 |
Jędrzejów Wąskotorowy | 1972 | - | 1974 |
Werbkowice Wąskotorowe | 1974 | - | 1974 |
Karczmiska | 1974 | - | 1975 |
Werbkowice Wąskotorowe | 1975 | - | 1978 |
Karczmiska | 1978 | - | 1979 |
Przeworsk Wąskotorowy | 1979 | - | 1990 |
Karczmiska | 1990 | - | 1992 |
Przeworsk Wąskotorowy | 1992 | - | nadal |
Rozstaw
750 mm | 1967 | - | nadal |
Oznaczenie
Lxd2-8-1 | 1968 | - | 1972 |
Lxd2-268 | 1972 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Od lat 90-tych lokomotywa używana jako rezerwowa. Po wycofaniu z eksploatacji Lxd2-251 wykorzystywana zamiennie z Lxd2-257 do prowadzenia pociągów, będąc paradoksalnie "najsprawniejszym" pojazdem trakcyjnym na PKD.
Galeria
Źródła
L45H 20573 | |
Rok produkcji | 1967 |
Stan | sprawny
|
Obecne oznaczenie | Lxd2-268 |
Miejsce obecnego stacjonowania | Przeworsk Wąsk. |
Obecny (ostatni) typ silnika | Henschel |
Szerokość toru | |
Szerokość | Od roku |
750 mm | 1967
|
Stacjonowanie | |
Miejsce | Okres stacjonowania |
ZGH Sabinów | 1968-1972 |
Jedrzejów Wąsk. | 1972-1974 |
Werbkowice Wąsk. | 1974-1974 |
Karczmiska | 1974-1975 |
Werbkowice Wąsk. | 1975-1978 |
Karczmiska | 1978-1979 |
Przeworsk Wąsk. | 1979-1990 |
Karczmiska | 1990-1992 |
Przeworsk Wąsk. | od 1992 |
Oznaczenia | |
Oznaczenie | Rok nadania |
Lxd2-8-1 | 1967-1972 |
Lxd2-268 | od 1972
|
' |
Od lat 90-tych lokomotywa używana jako rezerwowa. Po wycofaniu z eksploatacji Lxd2-251 wykorzystywana zamiennie z Lxd2-257 do prowadzenia pociągów, będąc paradoksalnie "najsprawniejszym" pojazdem trakcyjnym na PKD.