Tabor:Lw-00102: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Anulowanie wersji 17602 autora Paweł Niemczuk (dyskusja))
(nowy szablon podstrony egzemplarza)
Linia 1: Linia 1:
 +
{{Lw metryka pojazdu
 +
|Typ=L45H
 +
|Numer=20573
 +
|Grafika=DSC03245amE.JPG
 +
|Rok produkcji=1967
 +
|Stan=Sprawna
 +
|Ostatnie oznaczenie=Lxd2-268
 +
|Ostatni rozstaw=750 mm
 +
|Ostatnie stacjonowanie=Przeworsk Wąskotorowy
 +
|Ostatni typ silnika=Wola 71H12A
 +
|Kolej=Przeworska Kolej Dojazdowa
 +
|Użytkownik=Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku
 +
|Właściciel=Starostwo Powiatowe w Przeworsku
 +
|Opis=Od lat 90-tych lokomotywa używana jako rezerwowa. Po wycofaniu z eksploatacji Lxd2-251 wykorzystywana zamiennie z Lxd2-257 do prowadzenia pociągów, będąc paradoksalnie "najsprawniejszym" pojazdem trakcyjnym na PKD.
 +
|Foto1=DSC04475am.JPG
 +
|Opis1=Lxd2-268 z pociągiem specjalnym na stacji Przeworsk Wąskotorowy
 +
|Foto2=DSC04598am12.JPG
 +
|Opis2=Przeworska Kolej Dojazdowa - pociąg specjalny z Przeworska do Dynowa przejeżdża przez Widaczów
 +
|Foto3=DSC04689am12.JPG
 +
|Opis3=Lxd2-268 z pociągiem specjalnym z Przeworska do Dynowa na moście w Szklarach
 +
|Foto4=DSC01066amE.JPG
 +
|Opis4=Lxd2-268 z pociągiem do Dynowa na stacji Przeworsk Wąskotorowy
 +
|Foto5=DSC01141bm.JPG
 +
|Opis5=Lxd2-268 na stacji Przeworsk Wąskotorowy
 +
|Foto6=24am.jpg
 +
|Opis6=Lxd2-268 na manewrach w Dynowie
 +
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1967|nadal}}
 +
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-8-1|1968|1972}}{{Lw oznaczenie|Lxd2-268|1972|nadal}}
 +
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|ZGH Sabinów|1968|1972}}{{Lw stacjonowanie|Jędrzejów Wąskotorowy|1972|1974}}{{Lw stacjonowanie|Werbkowice Wąskotorowe|1974|1974}}{{Lw stacjonowanie|Karczmiska|1974|1975}}{{Lw stacjonowanie|Werbkowice Wąskotorowe|1975|1978}}{{Lw stacjonowanie|Karczmiska|1978|1979}}{{Lw stacjonowanie|Przeworsk Wąskotorowy|1979|1990}}{{Lw stacjonowanie|Karczmiska|1990|1992}}{{Lw stacjonowanie|Przeworsk Wąskotorowy|1992|nadal}}
 +
}}
 
{{Lw testowy1
 
{{Lw testowy1
 
|typ=L45H
 
|typ=L45H

Wersja z 00:33, 28 maj 2017


<<< L45H

L45H 20573

Stan: sprawna

DSC03245amE.JPG

Rok produkcji

1967


Stan

Sprawna


Aktualne oznaczenie

Lxd2-268

Aktualny rozstaw

750 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Przeworsk Wąskotorowy

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

Wola 71H12A

Kolej

Przeworska Kolej Dojazdowa

Użytkownik

Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku

Właściciel

Starostwo Powiatowe w Przeworsku

Stacjonowanie

ZGH Sabinów 1968 - 1972
Jędrzejów Wąskotorowy 1972 - 1974
Werbkowice Wąskotorowe 1974 - 1974
Karczmiska 1974 - 1975
Werbkowice Wąskotorowe 1975 - 1978
Karczmiska 1978 - 1979
Przeworsk Wąskotorowy 1979 - 1990
Karczmiska 1990 - 1992
Przeworsk Wąskotorowy 1992 - nadal

Rozstaw

750 mm 1967 - nadal

Oznaczenie

Lxd2-8-1 1968 - 1972
Lxd2-268 1972 - nadal

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Od lat 90-tych lokomotywa używana jako rezerwowa. Po wycofaniu z eksploatacji Lxd2-251 wykorzystywana zamiennie z Lxd2-257 do prowadzenia pociągów, będąc paradoksalnie "najsprawniejszym" pojazdem trakcyjnym na PKD.

Galeria

Źródła

Szablon:Lw testowy1

L45H 20573
DSC03245amE.JPG
Rok produkcji 1967
Stan sprawny


Obecne oznaczenie Lxd2-268
Miejsce obecnego stacjonowania Przeworsk Wąsk.
Obecny (ostatni) typ silnika Henschel
Szerokość toru
Szerokość Od roku
750 mm 1967



Stacjonowanie
Miejsce Okres stacjonowania
ZGH Sabinów 1968-1972
Jedrzejów Wąsk. 1972-1974
Werbkowice Wąsk. 1974-1974
Karczmiska 1974-1975
Werbkowice Wąsk. 1975-1978
Karczmiska 1978-1979
Przeworsk Wąsk. 1979-1990
Karczmiska 1990-1992
Przeworsk Wąsk. od 1992
Oznaczenia
Oznaczenie Rok nadania
Lxd2-8-1 1967-1972
Lxd2-268 od 1972





'


Od lat 90-tych lokomotywa używana jako rezerwowa. Po wycofaniu z eksploatacji Lxd2-251 wykorzystywana zamiennie z Lxd2-257 do prowadzenia pociągów, będąc paradoksalnie "najsprawniejszym" pojazdem trakcyjnym na PKD.