Tabor:Lw-00119: Różnice pomiędzy wersjami
m (automatyczne sprzątanie kodu) |
(nowy szablon podstrony egzemplarza) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
+ | {{Lw metryka pojazdu | ||
+ | |Typ=L45H | ||
+ | |Numer=20729 | ||
+ | |Rok produkcji=1968 | ||
+ | |Stan=Sprawna | ||
+ | |Ostatnie oznaczenie=Lxd2-283 | ||
+ | |Ostatni rozstaw=750 mm | ||
+ | |Ostatnie stacjonowanie=Karczmiska | ||
+ | |Ostatni typ silnika=Wola 71H12A | ||
+ | |Kolej=Nadwiślańska Kolejka Wąskotorowa | ||
+ | |Użytkownik=Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim z siedzibą w Poniatowej | ||
+ | |Właściciel=Starostwo Powiatowe w Opolu Lubelskim | ||
+ | |Uwagi=Błędnie oznaczona jako Lxd2-297 | ||
+ | |Opis=W okresie od kwietnia do maja 2011 lokomotywa ta (a także Lxd2-297) przeszła naprawę. Wykonawcą była firma nowosądecka firma KOL-MAG Marek Gądek, a finansowanie zapewniło Starostwo Powiatowe w Opolu Lubelskim<ref>.{{cytuj stronę | url = http://www.bip.lublin.pl/powiatopole/upload/pliki/4Najkorzystniejsza_oferta.pdf| tytuł = Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty| data dostępu = 2014-10-26| autor = Starostwo Powiatowe w Opolu Lubelskim| opublikowany = 2011-04-04| praca = | data = | język = }}</ref>. | ||
+ | |||
+ | Podczas naprawy zamieniono miejscami tabliczki z numerami taborowymi obu remontowanych lokomotyw. Lxd2-283 otrzymała tabliczkę z numerem 297, a Lxd2-297 z numerem 283. | ||
+ | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1968|nadal}} | ||
+ | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-283|1968|2011}}{{Lw oznaczenie|Lxd2-297|2011|nadal}} | ||
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Jędrzejów Wąskotorowy|1969|1971}}{{Lw stacjonowanie|Werbkowice Wąskotorowe|1971|1973}}{{Lw stacjonowanie|Karczmiska|1973|nadal}} | ||
+ | }} | ||
{{Przebieg służby Infobox |typ_fabryczny_pojazdu = [[L45H]]|numer_seryjny_pojazdu = 20729 |grafika = |rok_produkcji = 1968 |numer_kotła = |rok_produkcji_kotła = |ostatnia_rewizja_do = |stan = sprawny |rok_odstawienia = |rok_złomowania = |obecne_oznaczenie = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-283 |obecne_stacjonowanie = Karczmiska |typ_silnika = [[silnik 71H12A|71H12A]] Wola |1_rozstaw_fabryczny = 750 mm |2_rozstaw = |2_rozstaw_rok = |3_rozstaw = |3_rozstaw_rok = |4_rozstaw = |4_rozstaw_rok = |5_rozstaw = |5_rozstaw_rok = |1_stacjonowanie = Jedrzejów Wąsk. |1_okres_stacjonowania = 1969-1971 |2_stacjonowanie = Werbkowice Wąsk. |2_okres_stacjonowania = 1971-1973 |3_stacjonowanie = Karczmiska |3_okres_stacjonowania = od 1973 |4_stacjonowanie = |4_okres_stacjonowania = |5_stacjonowanie = |5_okres_stacjonowania = |6_stacjonowanie = |6_okres_stacjonowania = |7_stacjonowanie = |7_okres_stacjonowania = |8_stacjonowanie = |8_okres_stacjonowania = |9_stacjonowanie = |9_okres_stacjonowania = |10_stacjonowanie = |10_okres_stacjonowania = |1_oznaczenie = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-283 |1_rok = od 1968 |2_oznaczenie = |2_rok = |3_oznaczenie = |3_rok = |4_oznaczenie = |4_rok = |5_oznaczenie = |5_rok = |6_oznaczenie = |6_rok= |7_oznaczenie= |7_rok= |8_oznaczenie= |8_rok= |9_oznaczenie= |9_rok= |10_oznaczenie |10_rok= |uwagi = }} | {{Przebieg służby Infobox |typ_fabryczny_pojazdu = [[L45H]]|numer_seryjny_pojazdu = 20729 |grafika = |rok_produkcji = 1968 |numer_kotła = |rok_produkcji_kotła = |ostatnia_rewizja_do = |stan = sprawny |rok_odstawienia = |rok_złomowania = |obecne_oznaczenie = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-283 |obecne_stacjonowanie = Karczmiska |typ_silnika = [[silnik 71H12A|71H12A]] Wola |1_rozstaw_fabryczny = 750 mm |2_rozstaw = |2_rozstaw_rok = |3_rozstaw = |3_rozstaw_rok = |4_rozstaw = |4_rozstaw_rok = |5_rozstaw = |5_rozstaw_rok = |1_stacjonowanie = Jedrzejów Wąsk. |1_okres_stacjonowania = 1969-1971 |2_stacjonowanie = Werbkowice Wąsk. |2_okres_stacjonowania = 1971-1973 |3_stacjonowanie = Karczmiska |3_okres_stacjonowania = od 1973 |4_stacjonowanie = |4_okres_stacjonowania = |5_stacjonowanie = |5_okres_stacjonowania = |6_stacjonowanie = |6_okres_stacjonowania = |7_stacjonowanie = |7_okres_stacjonowania = |8_stacjonowanie = |8_okres_stacjonowania = |9_stacjonowanie = |9_okres_stacjonowania = |10_stacjonowanie = |10_okres_stacjonowania = |1_oznaczenie = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-283 |1_rok = od 1968 |2_oznaczenie = |2_rok = |3_oznaczenie = |3_rok = |4_oznaczenie = |4_rok = |5_oznaczenie = |5_rok = |6_oznaczenie = |6_rok= |7_oznaczenie= |7_rok= |8_oznaczenie= |8_rok= |9_oznaczenie= |9_rok= |10_oznaczenie |10_rok= |uwagi = }} | ||
Wersja z 12:57, 30 maj 2017
<<< L45H
L45H 20729
Stan: sprawna
Rok produkcji
1968
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
Lxd2-283
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Karczmiska
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Wola 71H12A
Kolej
Nadwiślańska Kolejka Wąskotorowa
Użytkownik
Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim z siedzibą w Poniatowej
Właściciel
Starostwo Powiatowe w Opolu Lubelskim
Stacjonowanie
Jędrzejów Wąskotorowy | 1969 | - | 1971 |
Werbkowice Wąskotorowe | 1971 | - | 1973 |
Karczmiska | 1973 | - | nadal |
Rozstaw
750 mm | 1968 | - | nadal |
Oznaczenie
Lxd2-283 | 1968 | - | 2011 |
Lxd2-297 | 2011 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Błędnie oznaczona jako Lxd2-297
Szczegółowy opis i uwagi
W okresie od kwietnia do maja 2011 lokomotywa ta (a także Lxd2-297) przeszła naprawę. Wykonawcą była firma nowosądecka firma KOL-MAG Marek Gądek, a finansowanie zapewniło Starostwo Powiatowe w Opolu Lubelskim[1]. Podczas naprawy zamieniono miejscami tabliczki z numerami taborowymi obu remontowanych lokomotyw. Lxd2-283 otrzymała tabliczkę z numerem 297, a Lxd2-297 z numerem 283.
Galeria
Źródła
- ↑ .Starostwo Powiatowe w Opolu Lubelskim: Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty. 2011-04-04. [dostęp 2014-10-26].
L45H 20729 | |
Rok produkcji | 1968 |
Stan | sprawny
|
Obecne oznaczenie | Lxd2-283 |
Miejsce obecnego stacjonowania | Karczmiska |
Obecny (ostatni) typ silnika | 71H12A Wola |
Szerokość toru | |
Szerokość | Od roku |
750 mm | 1968
|
Stacjonowanie | |
Miejsce | Okres stacjonowania |
Jedrzejów Wąsk. | 1969-1971 |
Werbkowice Wąsk. | 1971-1973 |
Karczmiska | od 1973
|
Oznaczenia | |
Oznaczenie | Rok nadania |
Lxd2-283 | od 1968
|
' |
W okresie od kwietnia do maja 2011 lokomotywa ta (a także Lxd2-297) przeszła naprawę. Wykonawcą była firma nowosądecka firma KOL-MAG Merek Gądek, a finansowanie zapewniło Starostwo Powiatowe w Opolu Lubelskim[1].
Podczas naprawy zamieniono miejscami tabliczki z numerami taborowymi obu remontowanych lokomotyw. Lxd2-283 otrzymała tabliczkę z numerem 297, a Lxd2-297 z numerem 283.
Przypisy
- ↑ .Starostwo Powiatowe w Opolu Lubelskim: Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty. 2011-04-04. [dostęp 2014-10-26].