Tabor:Lw-00133: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (automatyczne sprzątanie kodu) |
(nowy szablon podstrony egzemplarza) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
+ | {{Lw metryka pojazdu | ||
+ | |Typ=L45H | ||
+ | |Numer=20923 | ||
+ | |Rok produkcji=1970 | ||
+ | |Stan=Złom | ||
+ | |Rok odstawienia=2001 | ||
+ | |Rok złomowania=2004 | ||
+ | |Ostatnie oznaczenie=Lxd2-362 | ||
+ | |Ostatni rozstaw=785 mm | ||
+ | |Ostatnie stacjonowanie=Bytom Karb Wąskotorowy | ||
+ | |Ostatni typ silnika=Wola 71H12A | ||
+ | |Opis=14.04.1988r na 12,850 km linii Rozbark-Pole Północne-Maciejkowice wykoleiła się przez podmyte tory . Po naprawie służyła do 2001 r na GKW. | ||
+ | |Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1970|2004}} | ||
+ | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-362|1970|2004}} | ||
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|1970|1972}}{{Lw stacjonowanie|Maciejkowice|1972|1989}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|1989|2004}} | ||
+ | }} | ||
{{Przebieg służby Infobox |typ_fabryczny_pojazdu = [[L45H]]|numer_seryjny_pojazdu = 20923 |grafika = |rok_produkcji = 1970 |numer_kotła = |rok_produkcji_kotła = |ostatnia_rewizja_do = |stan = złom |rok_odstawienia = |rok_złomowania = 2004 |obecne_oznaczenie = |obecne_stacjonowanie = |typ_silnika = [[silnik 71H12A|71H12A]] Wola |1_rozstaw_fabryczny = 785 mm |2_rozstaw = |2_rozstaw_rok = |3_rozstaw = |3_rozstaw_rok = |4_rozstaw = |4_rozstaw_rok = |5_rozstaw = |5_rozstaw_rok = |1_stacjonowanie = Bytom Karb Wąsk. |1_okres_stacjonowania = 1970-1972 |2_stacjonowanie = Maciejkowice |2_okres_stacjonowania = 1972-1989 |3_stacjonowanie = Bytom Karb Wąsk. |3_okres_stacjonowania = 1989-2004 |4_stacjonowanie = |4_okres_stacjonowania = |5_stacjonowanie = |5_okres_stacjonowania = |6_stacjonowanie = |6_okres_stacjonowania = |7_stacjonowanie = |7_okres_stacjonowania = |8_stacjonowanie = |8_okres_stacjonowania = |9_stacjonowanie = |9_okres_stacjonowania = |10_stacjonowanie = |10_okres_stacjonowania = |1_oznaczenie = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-362 |1_rok = 1970-2004 |2_oznaczenie = |2_rok = |3_oznaczenie = |3_rok = |4_oznaczenie = |4_rok = |5_oznaczenie = |5_rok = |6_oznaczenie = |6_rok= |7_oznaczenie= |7_rok= |8_oznaczenie= |8_rok= |9_oznaczenie= |9_rok= |10_oznaczenie |10_rok= |uwagi = }} | {{Przebieg służby Infobox |typ_fabryczny_pojazdu = [[L45H]]|numer_seryjny_pojazdu = 20923 |grafika = |rok_produkcji = 1970 |numer_kotła = |rok_produkcji_kotła = |ostatnia_rewizja_do = |stan = złom |rok_odstawienia = |rok_złomowania = 2004 |obecne_oznaczenie = |obecne_stacjonowanie = |typ_silnika = [[silnik 71H12A|71H12A]] Wola |1_rozstaw_fabryczny = 785 mm |2_rozstaw = |2_rozstaw_rok = |3_rozstaw = |3_rozstaw_rok = |4_rozstaw = |4_rozstaw_rok = |5_rozstaw = |5_rozstaw_rok = |1_stacjonowanie = Bytom Karb Wąsk. |1_okres_stacjonowania = 1970-1972 |2_stacjonowanie = Maciejkowice |2_okres_stacjonowania = 1972-1989 |3_stacjonowanie = Bytom Karb Wąsk. |3_okres_stacjonowania = 1989-2004 |4_stacjonowanie = |4_okres_stacjonowania = |5_stacjonowanie = |5_okres_stacjonowania = |6_stacjonowanie = |6_okres_stacjonowania = |7_stacjonowanie = |7_okres_stacjonowania = |8_stacjonowanie = |8_okres_stacjonowania = |9_stacjonowanie = |9_okres_stacjonowania = |10_stacjonowanie = |10_okres_stacjonowania = |1_oznaczenie = [[Oznaczenia PKP:Lxd2|Lxd2]]-362 |1_rok = 1970-2004 |2_oznaczenie = |2_rok = |3_oznaczenie = |3_rok = |4_oznaczenie = |4_rok = |5_oznaczenie = |5_rok = |6_oznaczenie = |6_rok= |7_oznaczenie= |7_rok= |8_oznaczenie= |8_rok= |9_oznaczenie= |9_rok= |10_oznaczenie |10_rok= |uwagi = }} | ||
14.04.1988r na 12,850 km linii Rozbark-Pole Północne-Maciejkowice wykoleiła się przez podmyte tory . Po naprawie służyła do 2004 r na GKW. | 14.04.1988r na 12,850 km linii Rozbark-Pole Północne-Maciejkowice wykoleiła się przez podmyte tory . Po naprawie służyła do 2004 r na GKW. | ||
[[Kategoria:L45H]] | [[Kategoria:L45H]] |
Wersja z 02:29, 3 cze 2017
<<< L45H
L45H 20923
Stan: złom
Rok produkcji
1970
Stan
Złom
Rok odstawienia
2001
Rok złomowania
2004
Ostatnie oznaczenie
Lxd2-362
Ostatni rozstaw
785 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Bytom Karb Wąskotorowy
Kraj stacjonowania
Ostatni typ silnika
Wola 71H12A
Stacjonowanie
Bytom Karb Wąskotorowy | 1970 | - | 1972 |
Maciejkowice | 1972 | - | 1989 |
Bytom Karb Wąskotorowy | 1989 | - | 2004 |
Rozstaw
785 mm | 1970 | - | 2004 |
Oznaczenie
Lxd2-362 | 1970 | - | 2004 |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
14.04.1988r na 12,850 km linii Rozbark-Pole Północne-Maciejkowice wykoleiła się przez podmyte tory . Po naprawie służyła do 2001 r na GKW.
Galeria
Źródła
L45H 20923 | |
Rok produkcji | 1970 |
Stan | złom |
Rok złomowania | 2004
|
Obecny (ostatni) typ silnika | 71H12A Wola |
Szerokość toru | |
Szerokość | Od roku |
785 mm | 1970
|
Stacjonowanie | |
Miejsce | Okres stacjonowania |
Bytom Karb Wąsk. | 1970-1972 |
Maciejkowice | 1972-1989 |
Bytom Karb Wąsk. | 1989-2004
|
Oznaczenia | |
Oznaczenie | Rok nadania |
Lxd2-362 | 1970-2004
|
' |
14.04.1988r na 12,850 km linii Rozbark-Pole Północne-Maciejkowice wykoleiła się przez podmyte tory . Po naprawie służyła do 2004 r na GKW.