Tabor:Lw-00121: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(minus stary szablon podstrony egzemplarza)
m (dr tech)
Linia 3: Linia 3:
 
|Numer=20731
 
|Numer=20731
 
|Rok produkcji=1968
 
|Rok produkcji=1968
|Stan=Sprzedany za granicę/Odstawiony
+
|Stan=Odstawiony
 
|Ostatnie oznaczenie=60009
 
|Ostatnie oznaczenie=60009
 
|Ostatni rozstaw=1000 mm
 
|Ostatni rozstaw=1000 mm

Wersja z 09:29, 5 cze 2017


<<< L45H

L45H 20731

Stan: nieznany

Rok produkcji

1968


Stan

Odstawiony


Aktualne oznaczenie

60009

Aktualny rozstaw

1000 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

St Varent

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

Caterpilar 3412

Stacjonowanie

Karczmiska 1969 - 1971
Przeworsk Wąskotorowy 1971 - 1986
Karczmiska 1986 - 1995
Cukrownia Tuczno 1995 - 2003
Čiernohronská železnica, Słowacja 2003 - 2004
Chemins de Fer de la Corse, Francja 2004 - b/d
Saint Verent, Francja b/d - 2014
Turcja 2014 - b/d

Rozstaw

750 mm 1968 - 2004
1000 mm 2004 - b/d

Oznaczenie

Lxd2-285 1968 - 2004
CFG-60009 2004 - b/d

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

W roku 2003 lokomotywa została sprzedana na Słowację[1], a w 2004 odsprzedana Kolejom Korsykańskim (Chemins de Fer de la Corse)[2] i zmodernizowana. Pośredniczyła firma Interlok[3]. W ramach modernizacji zamontowano nowy silnik Caterpilar 3412 o mocy 770 koni mechanicznych[4], zmodernizowano układy sterowania oraz chłodzenia. Wprowadzono możliwość sterowania wielokrotnego[3]. W kwietniu 2014 lokomotywa pracowała w firmie Colas Rail w Saint-Varent, Francja[5] Wg. informacji z paździenika 2014 lokomotywa miała znajdować się w Turcji. Jednak wg. ogłoszenia sprzedaży (czerwiec 2017) jest dostępna do sprzedaży w Saint-Varent[6].

Galeria