Tabor:Lw-00221: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (zamienił w treści „<div style="position:relative; left:20%; text-align:center; width: 60%; border: 2px solid rgb(51, 153, 0); background-color: rgb(153, 255, 153); padding-top: 10px; padding-bottom: 5px; font-size: 150%;float:center;"> [[Specjalna:Re)
(nowy szablon podstrony egzemplarza)
Linia 1: Linia 1:
 +
{{Lw metryka pojazdu
 +
|Typ=L45H
 +
|Numer=24074
 +
|Grafika=31bm3.jpg
 +
|Opis grafiki=Lxd2-372 manewruje na stacji Miasteczko Śląskie Wąskotorowe
 +
|Rok produkcji=1980
 +
|Stan=Złom
 +
|Rok odstawienia=2005
 +
|Rok złomowania=2011
 +
|Ostatnie oznaczenie=Lxd2-372
 +
|Ostatni rozstaw=785 mm
 +
|Ostatnie stacjonowanie=Bytom Karb Wąskotorowy
 +
|Ostatni typ silnika=Maybach MB 836 Bb
 +
|Opis=W roku 2002 lokomotywa została przekazana przez Dyrekcję Kolei Dojazdowych miastu Bytom na własność.
 +
W latach 2002 - 2005 prowadziła znaczną część pociągów rozkładowych i dodatkowych uruchamianych przez SGKW. W roku 2005 w wyniku nieumiejętnej obsługi (zmiana położenia nawrotnika przed całkowitym zatrzymaniem pojazdu) doznała poważnej usterki przekładni nawrotnej i w wyniku braku możliwości technicznych i finansowych niezbędnych do dokonania koniecznej naprawy została odstawiona.
 +
W roku 2007 silnik z tej maszyny otrzymała Lxd2-352.
 +
W lutym roku 2011 została zastąpiona znajdującą się w znacznie lepszym stanie technicznym (sprawna przekładnia nawrotna, sprawny silnik) zakupioną od firmy handlującej złomem i sprowadzoną z Piotrkowa Trybunalskiego lokomotywą Lxd2-322, która następnie otrzymała oznaczenie Lxd2-372'.
 +
|Foto1=Lxd2372-lyd1308-warsztaty.jpg
 +
|Opis1=Lxd2-372 i Lyd1-308 na terenie Warsztatów Naprawczych GKW w Bytomiu-Rozbarku. Foto: Jakub Halor, maj 1999
 +
|Foto2=DSC01360am3.JPG
 +
|Opis2=Lxd2-372 odstawiona na terenie stacji Bytom Karb Wąskotorowy
 +
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1980|2011}}
 +
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-372|1980|2011}}
 +
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Maciejkowice|1980|1989}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|1989|2011}}
 +
}}
 
{{Przebieg służby Infobox
 
{{Przebieg służby Infobox
 
  |typ_fabryczny_pojazdu    = [[L45H]]
 
  |typ_fabryczny_pojazdu    = [[L45H]]

Wersja z 01:48, 14 cze 2017


<<< L45H

L45H 24074

Stan: złom

31bm3.jpg

Lxd2-372 manewruje na stacji Miasteczko Śląskie Wąskotorowe

Rok produkcji

1980


Stan

Złom

Rok odstawienia

2005

Rok złomowania

2011

Ostatnie oznaczenie

Lxd2-372

Ostatni rozstaw

785 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Bytom Karb Wąskotorowy

Kraj stacjonowania

Ostatni typ silnika

Maybach MB 836 Bb

Stacjonowanie

Maciejkowice 1980 - 1989
Bytom Karb Wąskotorowy 1989 - 2011

Rozstaw

785 mm 1980 - 2011

Oznaczenie

Lxd2-372 1980 - 2011

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

W roku 2002 lokomotywa została przekazana przez Dyrekcję Kolei Dojazdowych miastu Bytom na własność. W latach 2002 - 2005 prowadziła znaczną część pociągów rozkładowych i dodatkowych uruchamianych przez SGKW. W roku 2005 w wyniku nieumiejętnej obsługi (zmiana położenia nawrotnika przed całkowitym zatrzymaniem pojazdu) doznała poważnej usterki przekładni nawrotnej i w wyniku braku możliwości technicznych i finansowych niezbędnych do dokonania koniecznej naprawy została odstawiona. W roku 2007 silnik z tej maszyny otrzymała Lxd2-352. W lutym roku 2011 została zastąpiona znajdującą się w znacznie lepszym stanie technicznym (sprawna przekładnia nawrotna, sprawny silnik) zakupioną od firmy handlującej złomem i sprowadzoną z Piotrkowa Trybunalskiego lokomotywą Lxd2-322, która następnie otrzymała oznaczenie Lxd2-372'.

Galeria

Źródła

L45H 24074
31bm3.jpg
Rok produkcji 1980
Stan złom
Rok złomowania luty 2011
Obecne oznaczenie Lxd2-372
Obecny (ostatni) typ silnika Maybach
Szerokość toru
Szerokość Od roku
785 mm 1980



Stacjonowanie
Miejsce Okres stacjonowania
Maciejkowice 1980 - 1989
Bytom Karb Wąskotorowy 1989 - 2011[1][2]





Oznaczenia
Oznaczenie Rok nadania
Lxd2-372 1980





'


W roku 2002 lokomotywa została przekazana przez Dyrekcję Kolei Dojazdowych miastu Bytom na własność.
W latach 2002 - 2005 prowadziła znaczną część pociągów rozkładowych i dodatkowych uruchamianych przez SGKW. W roku 2005 w wyniku nieumiejętnej obsługi (zmiana położenia nawrotnika przed całkowitym zatrzymaniem pojazdu) doznała poważnej usterki przekładni nawrotnej i w wyniku braku możliwości technicznych i finansowych niezbędnych do dokonania koniecznej naprawy została odstawiona.
W roku 2007 silnik z tej maszyny otrzymała Lxd2-352.
W roku 2011 została zastąpiona znajdującą się w znacznie lepszym stanie technicznym (sprawna przekładnia nawrotna, sprawny silnik) zakupioną od firmy handlującej złomem i sprowadzoną z Piotrkowa Trybunalskiego lokomotywą Lxd2-322, która następnie otrzymała oznaczenie Lxd2-372'.

Lxd2-372 i Lyd1-308 na terenie Warsztatów Naprawczych GKW w Bytomiu-Rozbarku. Foto: Jakub Halor, maj 1999
Bytom Karb Wąskotorowy - odstawiona Lxd2-372.







Przypisy