Tabor:Lw-00221: Różnice pomiędzy wersjami
m (zamienił w treści „<div style="position:relative; left:20%; text-align:center; width: 60%; border: 2px solid rgb(51, 153, 0); background-color: rgb(153, 255, 153); padding-top: 10px; padding-bottom: 5px; font-size: 150%;float:center;"> [[Specjalna:Re) |
(nowy szablon podstrony egzemplarza) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
+ | {{Lw metryka pojazdu | ||
+ | |Typ=L45H | ||
+ | |Numer=24074 | ||
+ | |Grafika=31bm3.jpg | ||
+ | |Opis grafiki=Lxd2-372 manewruje na stacji Miasteczko Śląskie Wąskotorowe | ||
+ | |Rok produkcji=1980 | ||
+ | |Stan=Złom | ||
+ | |Rok odstawienia=2005 | ||
+ | |Rok złomowania=2011 | ||
+ | |Ostatnie oznaczenie=Lxd2-372 | ||
+ | |Ostatni rozstaw=785 mm | ||
+ | |Ostatnie stacjonowanie=Bytom Karb Wąskotorowy | ||
+ | |Ostatni typ silnika=Maybach MB 836 Bb | ||
+ | |Opis=W roku 2002 lokomotywa została przekazana przez Dyrekcję Kolei Dojazdowych miastu Bytom na własność. | ||
+ | W latach 2002 - 2005 prowadziła znaczną część pociągów rozkładowych i dodatkowych uruchamianych przez SGKW. W roku 2005 w wyniku nieumiejętnej obsługi (zmiana położenia nawrotnika przed całkowitym zatrzymaniem pojazdu) doznała poważnej usterki przekładni nawrotnej i w wyniku braku możliwości technicznych i finansowych niezbędnych do dokonania koniecznej naprawy została odstawiona. | ||
+ | W roku 2007 silnik z tej maszyny otrzymała Lxd2-352. | ||
+ | W lutym roku 2011 została zastąpiona znajdującą się w znacznie lepszym stanie technicznym (sprawna przekładnia nawrotna, sprawny silnik) zakupioną od firmy handlującej złomem i sprowadzoną z Piotrkowa Trybunalskiego lokomotywą Lxd2-322, która następnie otrzymała oznaczenie Lxd2-372'. | ||
+ | |Foto1=Lxd2372-lyd1308-warsztaty.jpg | ||
+ | |Opis1=Lxd2-372 i Lyd1-308 na terenie Warsztatów Naprawczych GKW w Bytomiu-Rozbarku. Foto: Jakub Halor, maj 1999 | ||
+ | |Foto2=DSC01360am3.JPG | ||
+ | |Opis2=Lxd2-372 odstawiona na terenie stacji Bytom Karb Wąskotorowy | ||
+ | |Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1980|2011}} | ||
+ | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-372|1980|2011}} | ||
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Maciejkowice|1980|1989}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|1989|2011}} | ||
+ | }} | ||
{{Przebieg służby Infobox | {{Przebieg służby Infobox | ||
|typ_fabryczny_pojazdu = [[L45H]] | |typ_fabryczny_pojazdu = [[L45H]] |
Wersja z 01:48, 14 cze 2017
<<< L45H
L45H 24074
Stan: złom
Rok produkcji
1980
Stan
Złom
Rok odstawienia
2005
Rok złomowania
2011
Ostatnie oznaczenie
Lxd2-372
Ostatni rozstaw
785 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Bytom Karb Wąskotorowy
Kraj stacjonowania
Ostatni typ silnika
Maybach MB 836 Bb
Stacjonowanie
Maciejkowice | 1980 | - | 1989 |
Bytom Karb Wąskotorowy | 1989 | - | 2011 |
Rozstaw
785 mm | 1980 | - | 2011 |
Oznaczenie
Lxd2-372 | 1980 | - | 2011 |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
W roku 2002 lokomotywa została przekazana przez Dyrekcję Kolei Dojazdowych miastu Bytom na własność. W latach 2002 - 2005 prowadziła znaczną część pociągów rozkładowych i dodatkowych uruchamianych przez SGKW. W roku 2005 w wyniku nieumiejętnej obsługi (zmiana położenia nawrotnika przed całkowitym zatrzymaniem pojazdu) doznała poważnej usterki przekładni nawrotnej i w wyniku braku możliwości technicznych i finansowych niezbędnych do dokonania koniecznej naprawy została odstawiona. W roku 2007 silnik z tej maszyny otrzymała Lxd2-352. W lutym roku 2011 została zastąpiona znajdującą się w znacznie lepszym stanie technicznym (sprawna przekładnia nawrotna, sprawny silnik) zakupioną od firmy handlującej złomem i sprowadzoną z Piotrkowa Trybunalskiego lokomotywą Lxd2-322, która następnie otrzymała oznaczenie Lxd2-372'.
Galeria
Źródła
L45H 24074 | |
Rok produkcji | 1980 |
Stan | złom |
Rok złomowania | luty 2011 |
Obecne oznaczenie | Lxd2-372 |
Obecny (ostatni) typ silnika | Maybach |
Szerokość toru | |
Szerokość | Od roku |
785 mm | 1980
|
Stacjonowanie | |
Miejsce | Okres stacjonowania |
Maciejkowice | 1980 - 1989 |
Bytom Karb Wąskotorowy | 1989 - 2011[1][2]
|
Oznaczenia | |
Oznaczenie | Rok nadania |
Lxd2-372 | 1980
|
' |
W roku 2002 lokomotywa została przekazana przez Dyrekcję Kolei Dojazdowych miastu Bytom na własność.
W latach 2002 - 2005 prowadziła znaczną część pociągów rozkładowych i dodatkowych uruchamianych przez SGKW. W roku 2005 w wyniku nieumiejętnej obsługi (zmiana położenia nawrotnika przed całkowitym zatrzymaniem pojazdu) doznała poważnej usterki przekładni nawrotnej i w wyniku braku możliwości technicznych i finansowych niezbędnych do dokonania koniecznej naprawy została odstawiona.
W roku 2007 silnik z tej maszyny otrzymała Lxd2-352.
W roku 2011 została zastąpiona znajdującą się w znacznie lepszym stanie technicznym (sprawna przekładnia nawrotna, sprawny silnik) zakupioną od firmy handlującej złomem i sprowadzoną z Piotrkowa Trybunalskiego lokomotywą Lxd2-322, która następnie otrzymała oznaczenie Lxd2-372'.
Przypisy
- ↑ Serwis tabor.wask.pl
- ↑ Dane SGKW