Tabor:Lw-00121: Różnice pomiędzy wersjami
(+) |
(aktualizacja) |
||
Linia 3: | Linia 3: | ||
|Numer=20731 | |Numer=20731 | ||
|Rok produkcji=1968 | |Rok produkcji=1968 | ||
− | |Stan= | + | |Stan=Odstawiona |
|Ostatnie oznaczenie=60009 | |Ostatnie oznaczenie=60009 | ||
|Ostatni rozstaw=1000 mm | |Ostatni rozstaw=1000 mm | ||
Linia 14: | Linia 14: | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1968|2004}}{{Lw rozstaw|1000 mm|2004|b/d}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1968|2004}}{{Lw rozstaw|1000 mm|2004|b/d}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-285|1968|2004}}{{Lw oznaczenie|CFG-60009|2004|b/d}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-285|1968|2004}}{{Lw oznaczenie|CFG-60009|2004|b/d}} | ||
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Karczmiska|1969|1971}}{{Lw stacjonowanie|Przeworsk Wąskotorowy|1971|1986}}{{Lw stacjonowanie|Karczmiska|1986|1995}}{{Lw stacjonowanie|Cukrownia Tuczno|1995|2003}}{{Lw stacjonowanie|Čiernohronská železnica, Słowacja|2003|2004}}{{Lw stacjonowanie|Chemins de Fer de la Corse, Francja|2004|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Saint Varent, Francja|b/d|2014}}{{Lw stacjonowanie|Turcja|2014|b/d}} | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Karczmiska|1969|1971}}{{Lw stacjonowanie|Przeworsk Wąskotorowy|1971|1986}}{{Lw stacjonowanie|Karczmiska|1986|1995}}{{Lw stacjonowanie|Cukrownia Tuczno|1995|2003}}{{Lw stacjonowanie|Čiernohronská železnica, Słowacja|2003|2004}}{{Lw stacjonowanie|Chemins de Fer de la Corse, Francja|2004|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Saint Varent, Francja|b/d|2014}}{{Lw stacjonowanie|Turcja|2014|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Saint Varent, Francja|b/d|nadal}} |
− | |||
}} | }} |
Wersja z 22:09, 9 lip 2017
<<< L45H
L45H 20731
Stan: odstawiona
Rok produkcji
1968
Stan
Odstawiona
Aktualne oznaczenie
60009
Aktualny rozstaw
1000 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
St Varent
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Caterpilar 3412
Stacjonowanie
Karczmiska | 1969 | - | 1971 |
Przeworsk Wąskotorowy | 1971 | - | 1986 |
Karczmiska | 1986 | - | 1995 |
Cukrownia Tuczno | 1995 | - | 2003 |
Čiernohronská železnica, Słowacja | 2003 | - | 2004 |
Chemins de Fer de la Corse, Francja | 2004 | - | b/d |
Saint Varent, Francja | b/d | - | 2014 |
Turcja | 2014 | - | b/d |
Saint Varent, Francja | b/d | - | nadal |
Rozstaw
750 mm | 1968 | - | 2004 |
1000 mm | 2004 | - | b/d |
Oznaczenie
Lxd2-285 | 1968 | - | 2004 |
CFG-60009 | 2004 | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
W roku 2003 lokomotywa została sprzedana na Słowację[1], a w 2004 odsprzedana Kolejom Korsykańskim (Chemins de Fer de la Corse)[2] i zmodernizowana. Pośredniczyła firma Interlok[3]. W ramach modernizacji zamontowano nowy silnik Caterpilar 3412 o mocy 770 koni mechanicznych[4], zmodernizowano układy sterowania oraz chłodzenia. Wprowadzono możliwość sterowania wielokrotnego[3]. W kwietniu 2014 lokomotywa pracowała w firmie Colas Rail w Saint-Varent, Francja[5] Wg.informacji z paździenika 2014 lokomotywa miała znajdować się w Turcji. Jednak wg ogłoszenia sprzedaży (czerwiec 2017) jest dostępna do sprzedaży w Saint-Varent[6].
Galeria
Źródła
- ↑ http://www.uzkorozchodky.hys.cz/existlok/faur_l45h/faur_l45h_004.php
- ↑ http://www.passion-metrique.net/forums/viewtopic.php?f=2&t=5810&start=15#p216257
- ↑ 3,0 3,1 Hermann Schmidtendorf. Interlok-Gruppe liefert neues Rollmaterial fuer 1000-mm-Netz auf Korsika. „Eisenbahn Kurier”, 1 2005. Freiburg: EK-Verlag. ISSN 0170-5288.
- ↑ Witryna zakładu dokonującego modernizacji. [dostęp 2014-10-26].
- ↑ http://www.1435mm.net/photos/FlAxLiyBe/
- ↑ https://www.mascus.com/construction/used-railroad-maintanence-equipment/other-locomotive-for-metric-lines-cfg-bb6000/5f6i9oht.html