Tabor:Lw-00342: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(nowy szablon podstrony egzemplarza) |
(minus stary szablon podstrony egzemplarza) |
||
Linia 2: | Linia 2: | ||
|Typ=WLs150 | |Typ=WLs150 | ||
|Numer=7077 | |Numer=7077 | ||
− | |Rok produkcji= | + | |Rok produkcji=1966 |
|Stan=Złom | |Stan=Złom | ||
|Rok złomowania=1990 | |Rok złomowania=1990 | ||
Linia 10: | Linia 10: | ||
|Ostatni typ silnika=Wola SDSR150 | |Ostatni typ silnika=Wola SDSR150 | ||
|Uwagi=Prawdopodobnie nr zakładowy 1 | |Uwagi=Prawdopodobnie nr zakładowy 1 | ||
− | |Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm| | + | |Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1966|1990}} |
− | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs150-7077| | + | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs150-7077|1966|1990}}{{Lw oznaczenie|1|1965|1990}} |
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Cynku Miasteczko Śląskie| | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Cynku Miasteczko Śląskie|1966|1990}} |
}} | }} | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− |
Wersja z 20:11, 30 lip 2017
<<< WLs150
WLs150 7077
Stan: złom
Rok produkcji
1966
Stan
Złom
Rok złomowania
1990
Ostatnie oznaczenie
WLs150-7077
Ostatni rozstaw
785 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Huta Cynku Miasteczko Śląskie
Kraj stacjonowania
Ostatni typ silnika
Wola SDSR150
Stacjonowanie
Huta Cynku Miasteczko Śląskie | 1966 | - | 1990 |
Rozstaw
785 mm | 1966 | - | 1990 |
Oznaczenie
WLs150-7077 | 1966 | - | 1990 |
1 | 1965 | - | 1990 |
Dodatkowe informacje
Prawdopodobnie nr zakładowy 1
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła