Tabor:Lw-00579: Różnice pomiędzy wersjami
(minus stary szablon podstrony egzemplarza) |
m (Zastępowanie tekstu - "Koszalińska Kolej Wąskotorowa" na "Koszalińska Kolej Dojazdowa") |
||
| Linia 9: | Linia 9: | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Koszalin Wąskotorowy | |Ostatnie stacjonowanie=Koszalin Wąskotorowy | ||
|Ostatni typ silnika=Nieznany | |Ostatni typ silnika=Nieznany | ||
| − | |Kolej=Koszalińska Kolej | + | |Kolej=Koszalińska Kolej Dojazdowa |
|Użytkownik=Towarzystwo Koszalińskiej Kolei Wąskotorowej | |Użytkownik=Towarzystwo Koszalińskiej Kolei Wąskotorowej | ||
|Właściciel=Towarzystwo Koszalińskiej Kolei Wąskotorowej | |Właściciel=Towarzystwo Koszalińskiej Kolei Wąskotorowej | ||
Wersja z 14:47, 30 sie 2017
<<< L30H
L30H 24365
Stan: sprawna
Rok produkcji
1981
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
CEM.ODRA-Lyd2-05
Aktualny rozstaw
1000 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Koszalin Wąskotorowy
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Nieznany
Kolej
Koszalińska Kolej Dojazdowa
Użytkownik
Towarzystwo Koszalińskiej Kolei Wąskotorowej
Właściciel
Towarzystwo Koszalińskiej Kolei Wąskotorowej
Stacjonowanie
| Cementowania Odra | 1981 | - | 2013 |
| Koszalin Wąskotorowy | 2013 | - | nadal |
Rozstaw
| 1000 mm | 1981 | - | nadal |
Oznaczenie
| CEM.ODRA-Lyd2-05 | 1981 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Lokomotywa została przekazana przez Cementownię Odra do opolskiego sztabu Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, a następnie wylicytowana przez Towarzystwo Miłośników Koszalińskiej Wąskotorówki (obecnie: Towarzystwo Koszalińskiej Kolei Wąskotorowej). Została przewieziona do Koszalina 13 września 2013 roku wraz z czterema samowyładowczymi wagonami pochodzącymi z cementowni.