Tabor:Lw-00102: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(minus stary szablon podstrony egzemplarza) |
(foto) |
||
Linia 2: | Linia 2: | ||
|Typ=L45H | |Typ=L45H | ||
|Numer=20573 | |Numer=20573 | ||
+ | |Rok produkcji=1967 | ||
|Grafika=DSC03245amE.JPG | |Grafika=DSC03245amE.JPG | ||
− | |||
|Stan=Sprawna | |Stan=Sprawna | ||
|Ostatnie oznaczenie=Lxd2-268 | |Ostatnie oznaczenie=Lxd2-268 | ||
Linia 13: | Linia 13: | ||
|Właściciel=Starostwo Powiatowe w Przeworsku | |Właściciel=Starostwo Powiatowe w Przeworsku | ||
|Opis=Od lat 90-tych lokomotywa używana jako rezerwowa. Po wycofaniu z eksploatacji Lxd2-251 wykorzystywana zamiennie z Lxd2-257 do prowadzenia pociągów, będąc paradoksalnie "najsprawniejszym" pojazdem trakcyjnym na PKD. | |Opis=Od lat 90-tych lokomotywa używana jako rezerwowa. Po wycofaniu z eksploatacji Lxd2-251 wykorzystywana zamiennie z Lxd2-257 do prowadzenia pociągów, będąc paradoksalnie "najsprawniejszym" pojazdem trakcyjnym na PKD. | ||
+ | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1967|nadal}} | ||
+ | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-8-1|1968|1972}}{{Lw oznaczenie|Lxd2-268|1972|nadal}} | ||
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|ZGH Sabinów|1968|1972}}{{Lw stacjonowanie|Jędrzejów Wąskotorowy|1972|1974}}{{Lw stacjonowanie|Werbkowice Wąskotorowe|1974|1974}}{{Lw stacjonowanie|Karczmiska|1974|1975}}{{Lw stacjonowanie|Werbkowice Wąskotorowe|1975|1978}}{{Lw stacjonowanie|Karczmiska|1978|1979}}{{Lw stacjonowanie|Przeworsk Wąskotorowy|1979|1990}}{{Lw stacjonowanie|Karczmiska|1990|1992}}{{Lw stacjonowanie|Przeworsk Wąskotorowy|1992|nadal}} | ||
|Foto1=DSC04475am.JPG | |Foto1=DSC04475am.JPG | ||
|Opis1=Lxd2-268 z pociągiem specjalnym na stacji Przeworsk Wąskotorowy | |Opis1=Lxd2-268 z pociągiem specjalnym na stacji Przeworsk Wąskotorowy | ||
Linia 25: | Linia 28: | ||
|Foto6=24am.jpg | |Foto6=24am.jpg | ||
|Opis6=Lxd2-268 na manewrach w Dynowie | |Opis6=Lxd2-268 na manewrach w Dynowie | ||
− | | | + | |Foto7=20170618-Lxd2-268-334-przeworsk.jpg |
− | | | + | |Opis7=Lxd2-268 (po lewej) w nowym malowaniu oraz Lxd2-334 (po prawej) w hali lokomotywowni Przeworsk |
− | |||
}} | }} |
Wersja z 22:17, 1 wrz 2017
<<< L45H
L45H 20573
Stan: sprawna
Rok produkcji
1967
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
Lxd2-268
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Przeworsk Wąskotorowy
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Wola 71H12A
Kolej
Przeworska Kolej Dojazdowa
Użytkownik
Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku
Właściciel
Starostwo Powiatowe w Przeworsku
Stacjonowanie
ZGH Sabinów | 1968 | - | 1972 |
Jędrzejów Wąskotorowy | 1972 | - | 1974 |
Werbkowice Wąskotorowe | 1974 | - | 1974 |
Karczmiska | 1974 | - | 1975 |
Werbkowice Wąskotorowe | 1975 | - | 1978 |
Karczmiska | 1978 | - | 1979 |
Przeworsk Wąskotorowy | 1979 | - | 1990 |
Karczmiska | 1990 | - | 1992 |
Przeworsk Wąskotorowy | 1992 | - | nadal |
Rozstaw
750 mm | 1967 | - | nadal |
Oznaczenie
Lxd2-8-1 | 1968 | - | 1972 |
Lxd2-268 | 1972 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Od lat 90-tych lokomotywa używana jako rezerwowa. Po wycofaniu z eksploatacji Lxd2-251 wykorzystywana zamiennie z Lxd2-257 do prowadzenia pociągów, będąc paradoksalnie "najsprawniejszym" pojazdem trakcyjnym na PKD.
Galeria
Źródła