Tabor:Lw-00006: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(nowy szablon podstrony egzemplarza) |
(minus stary szablon podstrony egzemplarza) |
||
| Linia 25: | Linia 25: | ||
|Opis3=Detal silnika | |Opis3=Detal silnika | ||
}} | }} | ||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
Wersja z 22:56, 9 wrz 2017
<<< WLs40
WLs40 100
Stan: sprawna
Rok produkcji
1956
Podtyp
WLs40
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
brak
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Kolej Parkowa Maltanka
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
S324HL
Kolej
Kolej Parkowa Maltanka
Użytkownik
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Poznaniu
Właściciel
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Poznaniu
Stacjonowanie
| Kolej Parkowa Maltanka | b/d | - | nadal |
Rozstaw
| 600 mm | 1956 | - | nadal |
Oznaczenie
| brak | b/d | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Numer silnika 3180
Szczegółowy opis i uwagi