Tabor:Lw-00055: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (zamienił w treści „<div style="position:relative; left:20%; text-align:center; width: 60%; border: 2px solid rgb(51, 153, 0); background-color: rgb(153, 255, 153); padding-top: 10px; padding-bottom: 5px; font-size: 150%;float:center;"> [[Specjalna:Re)
(nowy szablon podstrony egzemplarza)
Linia 1: Linia 1:
 +
{{Lw metryka pojazdu
 +
|Typ=WLs40
 +
|Podtyp=WLs40
 +
|Producent=nieznany
 +
|Numer=258
 +
|Rok produkcji=1955
 +
|Grafika=WLs40 258 3.JPG
 +
|Stan=Odstawiona
 +
|Ostatnie oznaczenie=nieznane
 +
|Ostatni rozstaw=600 mm
 +
|Ostatnie stacjonowanie=Hotel "Zielona Brama" w Przywidzu
 +
|Ostatni typ silnika=S324HL
 +
|Opis=WLs40-258 stoi wraz z dwiema kolebami na terenie hotelu "Zielona Brama" w Przywidzu. W 1963 roku zmieniono jej silnik na S324. Obecny właściciel nabył ja w celu uruchomienia około 1,5 km linii w pobliżu hotelu. Informacje o służbie podane w tabeli obok pochodzą od obecnego (w 2016 roku) właściciela lokomotywy, natomiast według książki „Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej” lokomotywa służyła w cegielni „Miedary”, a następnie a cegielni „Patoka”. Informacje udzielone przez właściciela lokomotywy wydają się bardziej prawdopodobne<ref>Informacje zebrane przez Artura Labuddę</ref>.
 +
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1955|nadal}}
 +
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|brak|b/d|nadal}}
 +
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Wytwórnia Ekstraktów Garbarskich w Bydgoszczy|1955|2002}}{{Lw stacjonowanie|Gospodarstwo Agroturystyczne "Pola" w Mochlu|2002|2014}}{{Lw stacjonowanie|Hotel "Zielona Brama" w Przywidzu|2014|nadal}}
 +
|Foto1=WLs40 258 1.JPG
 +
|Foto2=WLs40 258 2.JPG
 +
|Foto3=WLs40 258 4.JPG
 +
}}
 
{{Przebieg służby Infobox
 
{{Przebieg służby Infobox
 
  |typ_fabryczny_pojazdu    = [[WLs40]]
 
  |typ_fabryczny_pojazdu    = [[WLs40]]

Wersja z 23:08, 9 wrz 2017


<<< WLs40

WLs40 258

Stan: odstawiona

WLs40 258 3.JPG

Rok produkcji

1955

Podtyp

WLs40

Producent

nieznany

Stan

Odstawiona


Aktualne oznaczenie

nieznane

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Hotel "Zielona Brama" w Przywidzu

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

S324HL

Stacjonowanie

Wytwórnia Ekstraktów Garbarskich w Bydgoszczy 1955 - 2002
Gospodarstwo Agroturystyczne "Pola" w Mochlu 2002 - 2014
Hotel "Zielona Brama" w Przywidzu 2014 - nadal

Rozstaw

600 mm 1955 - nadal

Oznaczenie

brak b/d - nadal

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

WLs40-258 stoi wraz z dwiema kolebami na terenie hotelu "Zielona Brama" w Przywidzu. W 1963 roku zmieniono jej silnik na S324. Obecny właściciel nabył ja w celu uruchomienia około 1,5 km linii w pobliżu hotelu. Informacje o służbie podane w tabeli obok pochodzą od obecnego (w 2016 roku) właściciela lokomotywy, natomiast według książki „Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej” lokomotywa służyła w cegielni „Miedary”, a następnie a cegielni „Patoka”. Informacje udzielone przez właściciela lokomotywy wydają się bardziej prawdopodobne[1].

Galeria

Źródła

  1. Informacje zebrane przez Artura Labuddę

WLs40 258
WLs40 258 3.JPG
Rok produkcji 1955
Stan Odstawiona


Obecne oznaczenie brak
Miejsce obecnego stacjonowania hotel "Zielona Brama" w Przywidzu
Obecny (ostatni) typ silnika S324HL
Szerokość toru
Szerokość Od roku
600mm 1955



Stacjonowanie
Miejsce Okres stacjonowania
Wytwórnia Ekstraktów Garbarskich w Bydgoszczy 1954-2002
Gospodarstwo Agroturystyczne "POLA" w Mochlu 2002-2014
hotel "Zielona Brama" w Przywidzu od 2014




Oznaczenia
Oznaczenie Rok nadania
WLs40-258 od 1954





'


WLs40-258 stoi wraz z dwiema kolebami na terenie hotelu "Zielona Brama" w Przywidzu. W 1963 roku zmieniono jej silnik na S324. Obecny właściciel nabył ja w celu uruchomienia około 1,5 km linii w pobliżu hotelu. Informacje o służbie podane w tabeli obok pochodzą od obecnego (w 2016 roku) właściciela lokomotywy, natomiast według książki „Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej” lokomotywa służyła w cegielni „Miedary”, a następnie a cegielni „Patoka”. Informacje udzielone przez właściciela lokomotywy wydają się bardziej prawdopodobne.


WLs40 258 1.JPG WLs40 258 2.JPG

WLs40 258 4.JPG


Źródła

  • Informacje zebrane przez Artura Labuddę