Tabor:Lw-00055: Różnice pomiędzy wersjami
m (zamienił w treści „<div style="position:relative; left:20%; text-align:center; width: 60%; border: 2px solid rgb(51, 153, 0); background-color: rgb(153, 255, 153); padding-top: 10px; padding-bottom: 5px; font-size: 150%;float:center;"> [[Specjalna:Re) |
(nowy szablon podstrony egzemplarza) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
+ | {{Lw metryka pojazdu | ||
+ | |Typ=WLs40 | ||
+ | |Podtyp=WLs40 | ||
+ | |Producent=nieznany | ||
+ | |Numer=258 | ||
+ | |Rok produkcji=1955 | ||
+ | |Grafika=WLs40 258 3.JPG | ||
+ | |Stan=Odstawiona | ||
+ | |Ostatnie oznaczenie=nieznane | ||
+ | |Ostatni rozstaw=600 mm | ||
+ | |Ostatnie stacjonowanie=Hotel "Zielona Brama" w Przywidzu | ||
+ | |Ostatni typ silnika=S324HL | ||
+ | |Opis=WLs40-258 stoi wraz z dwiema kolebami na terenie hotelu "Zielona Brama" w Przywidzu. W 1963 roku zmieniono jej silnik na S324. Obecny właściciel nabył ja w celu uruchomienia około 1,5 km linii w pobliżu hotelu. Informacje o służbie podane w tabeli obok pochodzą od obecnego (w 2016 roku) właściciela lokomotywy, natomiast według książki „Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej” lokomotywa służyła w cegielni „Miedary”, a następnie a cegielni „Patoka”. Informacje udzielone przez właściciela lokomotywy wydają się bardziej prawdopodobne<ref>Informacje zebrane przez Artura Labuddę</ref>. | ||
+ | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1955|nadal}} | ||
+ | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|brak|b/d|nadal}} | ||
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Wytwórnia Ekstraktów Garbarskich w Bydgoszczy|1955|2002}}{{Lw stacjonowanie|Gospodarstwo Agroturystyczne "Pola" w Mochlu|2002|2014}}{{Lw stacjonowanie|Hotel "Zielona Brama" w Przywidzu|2014|nadal}} | ||
+ | |Foto1=WLs40 258 1.JPG | ||
+ | |Foto2=WLs40 258 2.JPG | ||
+ | |Foto3=WLs40 258 4.JPG | ||
+ | }} | ||
{{Przebieg służby Infobox | {{Przebieg służby Infobox | ||
|typ_fabryczny_pojazdu = [[WLs40]] | |typ_fabryczny_pojazdu = [[WLs40]] |
Wersja z 23:08, 9 wrz 2017
<<< WLs40
WLs40 258
Stan: odstawiona
Rok produkcji
1955
Podtyp
WLs40
Producent
nieznany
Stan
Odstawiona
Aktualne oznaczenie
nieznane
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Hotel "Zielona Brama" w Przywidzu
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
S324HL
Stacjonowanie
Wytwórnia Ekstraktów Garbarskich w Bydgoszczy | 1955 | - | 2002 |
Gospodarstwo Agroturystyczne "Pola" w Mochlu | 2002 | - | 2014 |
Hotel "Zielona Brama" w Przywidzu | 2014 | - | nadal |
Rozstaw
600 mm | 1955 | - | nadal |
Oznaczenie
brak | b/d | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
WLs40-258 stoi wraz z dwiema kolebami na terenie hotelu "Zielona Brama" w Przywidzu. W 1963 roku zmieniono jej silnik na S324. Obecny właściciel nabył ja w celu uruchomienia około 1,5 km linii w pobliżu hotelu. Informacje o służbie podane w tabeli obok pochodzą od obecnego (w 2016 roku) właściciela lokomotywy, natomiast według książki „Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej” lokomotywa służyła w cegielni „Miedary”, a następnie a cegielni „Patoka”. Informacje udzielone przez właściciela lokomotywy wydają się bardziej prawdopodobne[1].
WLs40 258 | |
Rok produkcji | 1955 |
Stan | Odstawiona
|
Obecne oznaczenie | brak |
Miejsce obecnego stacjonowania | hotel "Zielona Brama" w Przywidzu |
Obecny (ostatni) typ silnika | S324HL |
Szerokość toru | |
Szerokość | Od roku |
600mm | 1955
|
Stacjonowanie | |
Miejsce | Okres stacjonowania |
Wytwórnia Ekstraktów Garbarskich w Bydgoszczy | 1954-2002 |
Gospodarstwo Agroturystyczne "POLA" w Mochlu | 2002-2014 |
hotel "Zielona Brama" w Przywidzu | od 2014
|
Oznaczenia | |
Oznaczenie | Rok nadania |
WLs40-258 | od 1954
|
' |
WLs40-258 stoi wraz z dwiema kolebami na terenie hotelu "Zielona Brama" w Przywidzu. W 1963 roku zmieniono jej silnik na S324. Obecny właściciel nabył ja w celu uruchomienia około 1,5 km linii w pobliżu hotelu. Informacje o służbie podane w tabeli obok pochodzą od obecnego (w 2016 roku) właściciela lokomotywy, natomiast według książki „Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej” lokomotywa służyła w cegielni „Miedary”, a następnie a cegielni „Patoka”. Informacje udzielone przez właściciela lokomotywy wydają się bardziej prawdopodobne.
Źródła
- Informacje zebrane przez Artura Labuddę