Tabor:Lw-00057: Różnice pomiędzy wersjami
m (poprawka) |
(minus stary szablon podstrony egzemplarza) |
||
Linia 19: | Linia 19: | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Komenda Portu Wojennego Hel|1955|2007}}{{Lw stacjonowanie|Muzeum Obrony Wybrzeża na Helu|2007|nadal}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Komenda Portu Wojennego Hel|1955|2007}}{{Lw stacjonowanie|Muzeum Obrony Wybrzeża na Helu|2007|nadal}} | ||
}} | }} | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− |
Wersja z 23:36, 10 wrz 2017
<<< WLs40
WLs40 291
Stan: sprawna
Rok produkcji
1955
Podtyp
WLs40
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
WLs40 WP-40-364
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Muzeum Obrony Wybrzeża na Helu
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
S324HL
Kolej
Muzeum Obrony Wybrzeża na Helu
Użytkownik
Muzeum Obrony Wybrzeża na Helu
Właściciel
Muzeum Obrony Wybrzeża na Helu
Stacjonowanie
Komenda Portu Wojennego Hel | 1955 | - | 2007 |
Muzeum Obrony Wybrzeża na Helu | 2007 | - | nadal |
Rozstaw
600 mm | 1955 | - | nadal |
Oznaczenie
WLs40 WP-11-40 364 | 1955 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Lokomotywa należąca do Muzeum Obrony Wybrzeża. Rok produkcji 1955, numer fabryczny 291, numer wojskowy Wp – 11 - 40 364. Lokomotywa do 2007 roku stacjonowała w Komedzie Portu Wojennego Hel. 15 listopada 2007 roku przekazana Muzeum Obrony Wybrzeża. Po dwuletnim postoju spowodowanym odbudową torowiska na terenie MOW w maju 2009 roku rozpoczęła regularne kursy miedzy stanowiskiem nr 2 (Bruno) a stanowiskiem numer 3 (Cezar) baterii „Schleswig Holstein”, w których to obiektach znajduje się Muzeum Obrony Wybrzeża na Helu[1].