Tabor:Lw-00058: Różnice pomiędzy wersjami
m (zamienił w treści „<div style="position:relative; left:20%; text-align:center; width: 60%; border: 2px solid rgb(51, 153, 0); background-color: rgb(153, 255, 153); padding-top: 10px; padding-bottom: 5px; font-size: 150%;float:center;"> [[Specjalna:Re) |
(nowy szablon podstrony egzemplarza) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
+ | {{Lw metryka pojazdu | ||
+ | |Typ=WLs40 | ||
+ | |Podtyp=WLs40 | ||
+ | |Producent=Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu | ||
+ | |Numer=308 | ||
+ | |Rok produkcji=1955 | ||
+ | |Grafika=WLs40-308a.JPG | ||
+ | |Stan=Sprawna | ||
+ | |Ostatnie oznaczenie=brak | ||
+ | |Ostatni rozstaw=600 mm | ||
+ | |Ostatnie stacjonowanie=Muzeum Obrony Wybrzeża na Helu | ||
+ | |Ostatni typ silnika=S324HL | ||
+ | |Kolej=Muzeum Obrony Wybrzeża na Helu | ||
+ | |Użytkownik=Muzeum Obrony Wybrzeża na Helu | ||
+ | |Właściciel=Muzeum Obrony Wybrzeża na Helu | ||
+ | |Opis=Do 2007 roku bazowała na terenie Komedy portu wojennego Hel. Od 2008 pracowała w Punkcie Bazowania Hel. W 2010 przekazana Muzeum Obrony Wybrzeża na Helu. Po trzyletnim postoju spowodowanym okresem działań Muzeum na rzecz pozyskania nieużywanej przez Marynarkę Wojenną bocznicy oraz schronów amunicyjnych. Wczesna wiosną 2013 roku przeszła remont. Od maja 2013 roku rozpoczęła ponowną służbę na trasie od 3 stanowiska „Cezar” baterii „Schleswig Holstein" do Muzeum Kolei Helskich. | ||
+ | |||
+ | Numer nadany przez wojsko Wp – 40- 365<ref>Informacje zebrane przez Artura Labuddę</ref>. | ||
+ | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1955|nadal}} | ||
+ | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs40-WP-40-365|1955|b/d}}{{Lw oznaczenie|brak|b/d|nadal}} | ||
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Komenda Portu Wojennego Hel|1955|2007}}{{Lw stacjonowanie|Punkt Bazowania Hel|2008|2010}}{{Lw stacjonowanie|Muzeum Obrony Wybrzeża na Helu|2010|nadal}} | ||
+ | |Foto1=WLs40-308c.JPG | ||
+ | |Opis1=WLs40-308 przed remontem | ||
+ | |Foto2=WLs40-308b.JPG | ||
+ | |Opis2=WLs40-308 po remoncie | ||
+ | |Foto3=WLs40-308d.JPG | ||
+ | |Opis3=WLs40-308 w peronie Muzeum Kolei Helskich | ||
+ | |Foto4=WLs40-308e.JPG | ||
+ | |Opis4=Tabliczka znamionowa WLs40-308 | ||
+ | }} | ||
{{Przebieg służby Infobox | {{Przebieg służby Infobox | ||
|typ_fabryczny_pojazdu = [[WLs40]] | |typ_fabryczny_pojazdu = [[WLs40]] |
Wersja z 23:46, 11 wrz 2017
<<< WLs40
WLs40 308
Stan: sprawna
Rok produkcji
1955
Podtyp
WLs40
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
brak
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Muzeum Obrony Wybrzeża na Helu
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
S324HL
Kolej
Muzeum Obrony Wybrzeża na Helu
Użytkownik
Muzeum Obrony Wybrzeża na Helu
Właściciel
Muzeum Obrony Wybrzeża na Helu
Stacjonowanie
Komenda Portu Wojennego Hel | 1955 | - | 2007 |
Punkt Bazowania Hel | 2008 | - | 2010 |
Muzeum Obrony Wybrzeża na Helu | 2010 | - | nadal |
Rozstaw
600 mm | 1955 | - | nadal |
Oznaczenie
WLs40-WP-40-365 | 1955 | - | b/d |
brak | b/d | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Do 2007 roku bazowała na terenie Komedy portu wojennego Hel. Od 2008 pracowała w Punkcie Bazowania Hel. W 2010 przekazana Muzeum Obrony Wybrzeża na Helu. Po trzyletnim postoju spowodowanym okresem działań Muzeum na rzecz pozyskania nieużywanej przez Marynarkę Wojenną bocznicy oraz schronów amunicyjnych. Wczesna wiosną 2013 roku przeszła remont. Od maja 2013 roku rozpoczęła ponowną służbę na trasie od 3 stanowiska „Cezar” baterii „Schleswig Holstein" do Muzeum Kolei Helskich. Numer nadany przez wojsko Wp – 40- 365[1].
Galeria
WLs40 308 | |
Rok produkcji | 1955 |
Stan | Sprawna
|
Obecne oznaczenie | obecnie brak oznaczeń,
wcześniej WLS40-40365 |
Miejsce obecnego stacjonowania | Hel (MOW) |
Obecny (ostatni) typ silnika | S324HL |
Szerokość toru | |
Szerokość | Od roku |
600mm | 1955
|
Stacjonowanie | |
Miejsce | Okres stacjonowania |
Komeda Portu Wojennego Hel | 1955-2007 |
Punkt Bazowania Hel | 2008-2010 |
Hel (MOW) | od 2010
|
Oznaczenia | |
Oznaczenie | Rok nadania |
WLS-40
40 365 |
1955
|
' |
Do 2007 roku bazowała na terenie Komedy portu wojennego Hel. Od 2008 pracowała w Punkcie Bazowania Hel. W 2010 przekazana Muzeum Obrony Wybrzeża na Helu. Po trzyletnim postoju spowodowanym okresem działań Muzeum na rzecz pozyskania nieużywanej przez Marynarkę Wojenną bocznicy oraz schronów amunicyjnych. Wczesna wiosną 2013 roku przeszła remont. Od maja 2013 roku rozpoczęła ponowną służbę na trasie od 3 stanowiska „Cezar” baterii „Schleswig Holstein" do Muzeum Kolei Helskich.
Numer nadany przez wojsko Wp – 40- 365.
Źródła
- Informacje zebrane przez Artura Labuddę