Tabor:Lw-00375: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(minus stary szablon podstrony egzemplarza)
m (Zastępowanie tekstu - "Wola 71H12A" na "Wola 5DSR150")
Linia 8: Linia 8:
 
|Ostatni rozstaw=785 mm
 
|Ostatni rozstaw=785 mm
 
|Ostatnie stacjonowanie=Bytom Rozbark
 
|Ostatnie stacjonowanie=Bytom Rozbark
|Ostatni typ silnika=Wola 71H12A
+
|Ostatni typ silnika=Wola 5DSR150
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1966|1991}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1966|1991}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lyd1-306|1966|1991}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lyd1-306|1966|1991}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Maciejkowice|1966|1969}}{{Lw stacjonowanie|Rudy|1969|1971}}{{Lw stacjonowanie|Maciejkowice|1971|1989}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Rozbark|1989|1991}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Maciejkowice|1966|1969}}{{Lw stacjonowanie|Rudy|1969|1971}}{{Lw stacjonowanie|Maciejkowice|1971|1989}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Rozbark|1989|1991}}
 
}}
 
}}

Wersja z 23:43, 8 sty 2018


<<< WLs150

WLs150 7230

Stan: złom

Rok produkcji

1966


Stan

Złom

Rok złomowania

2001

Ostatnie oznaczenie

Lyd1-306

Ostatni rozstaw

785 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Bytom Rozbark

Kraj stacjonowania

Ostatni typ silnika

Wola 5DSR150

Stacjonowanie

Maciejkowice 1966 - 1969
Rudy 1969 - 1971
Maciejkowice 1971 - 1989
Bytom Rozbark 1989 - 1991

Rozstaw

785 mm 1966 - 1991

Oznaczenie

Lyd1-306 1966 - 1991

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła