Tabor:Lw-00079: Różnice pomiędzy wersjami
(nowy szablon podstrony egzemplarza) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
+ | {{Lw metryka pojazdu | ||
+ | |Typ=WLs40 | ||
+ | |Podtyp=WLs40 | ||
+ | |Producent=Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu | ||
+ | |Numer=743 | ||
+ | |Rok produkcji=1958 | ||
+ | |Grafika=WLs40 743 1.jpeg | ||
+ | |Stan=Sprawna | ||
+ | |Ostatnie oznaczenie=13000 | ||
+ | |Ostatni rozstaw=600 mm | ||
+ | |Ostatnie stacjonowanie=Kopalnia torfu w Krakulicach | ||
+ | |Ostatni typ silnika=S322E1W/1 | ||
+ | |Kolej=Kopalnia torfu w Krakulicach | ||
+ | |Użytkownik=Hollas sp. z o.o. | ||
+ | |Właściciel=Hollas sp. z o.o. | ||
+ | |Uwagi=* Silnik nr 28293 | ||
+ | * Daty podane w metryce nie są pewne | ||
+ | |Opis=Lokomotywa należy do Hollas Sp.z.o.o. w Pasłęku. Obecnie stacjonuje w jednym z jej zakładów w Krakulicach. Obsługuje ona około 4 km linie między palami torfowymi a zakładem przetwórczym. Lokomotywa w ramach modernizacji otrzymała silnik S322E1W pochodzący z agregatu prądotwórczego. | ||
+ | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1958|nadal}} | ||
+ | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|130000|1958|nadal}} | ||
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Kopalnia torfu w Krakulicacach|1958|nadal}} | ||
+ | |Foto1=WLs40 743 2.jpeg | ||
+ | |Foto2=WLs40 743 3.jpeg | ||
+ | |Foto3=WLs40 743 4.jpeg | ||
+ | |Opis3=S322.JPG | ||
+ | }} | ||
{{Przebieg służby Infobox | {{Przebieg służby Infobox | ||
|typ_fabryczny_pojazdu = [[WLs40]] | |typ_fabryczny_pojazdu = [[WLs40]] |
Wersja z 18:05, 20 sty 2018
<<< WLs40
WLs40 743
Stan: sprawna
Rok produkcji
1958
Podtyp
WLs40
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
13000
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Kopalnia torfu w Krakulicach
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
S322E1W/1
Kolej
Kopalnia torfu w Krakulicach
Użytkownik
Hollas sp. z o.o.
Właściciel
Hollas sp. z o.o.
Stacjonowanie
Kopalnia torfu w Krakulicacach | 1958 | - | nadal |
Rozstaw
600 mm | 1958 | - | nadal |
Oznaczenie
130000 | 1958 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
- Silnik nr 28293
- Daty podane w metryce nie są pewne
Szczegółowy opis i uwagi
Lokomotywa należy do Hollas Sp.z.o.o. w Pasłęku. Obecnie stacjonuje w jednym z jej zakładów w Krakulicach. Obsługuje ona około 4 km linie między palami torfowymi a zakładem przetwórczym. Lokomotywa w ramach modernizacji otrzymała silnik S322E1W pochodzący z agregatu prądotwórczego.
WLs40 743 | |
Rok produkcji | 1958 |
Stan | sprawny
|
Obecne oznaczenie | 13000 |
Miejsce obecnego stacjonowania | Krakulice |
Obecny (ostatni) typ silnika | S322E1W/1 nr 28293 |
Szerokość toru | |
Szerokość | Od roku |
600mm | 1958
|
Stacjonowanie | |
Miejsce | Okres stacjonowania |
Krakulice | od 1958 (?)
|
Oznaczenia | |
Oznaczenie | Rok nadania |
13000 | 1958 (?)
|
' |
Lokomotywa należy do Hollas Sp.z.o.o. w Pasłęku. Obecnie stacjonuje w jednym z jej zakładów w Krakulicach. Obsługuje ona około 4 km linie między palami torfowymi a zakładem przetwórczym. Lokomotywa w ramach modernizacji otrzymała silnik S322E1W pochodzący z agregatu prądotwórczego.
Źródła
- Informacje zebrane przez Artura Labuddę