Tabor:Lw-00046: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (zamienił w treści „<div style="position:relative; left:20%; text-align:center; width: 60%; border: 2px solid rgb(51, 153, 0); background-color: rgb(153, 255, 153); padding-top: 10px; padding-bottom: 5px; font-size: 150%;float:center;"> [[Specjalna:Re) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | {{ | + | {{Lw metryka pojazdu |
− | + | |Typ=WLs40 | |
− | + | |Podtyp=WLs50 | |
− | + | |Producent=ZNTK Poznań | |
− | + | |Numer=2159 | |
− | + | |Rok produkcji=1971 | |
− | + | |Stan=Odstawiona | |
− | + | |Ostatnie oznaczenie=WLs50-2159 | |
− | + | |Ostatni rozstaw=600 mm | |
− | + | |Ostatnie stacjonowanie=Tartak w Kłaju | |
− | + | |Ostatni typ silnika=S324HL | |
− | + | |Właściciel=Tartak w Kłaju | |
− | + | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1971|nadal}} | |
− | + | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-2159|1971|nadal}} | |
− | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Tartak w Kłaju|1971|}} | |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
}} | }} | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− |
Wersja z 18:15, 31 sty 2018
<<< WLs40
WLs40 2159
Stan: odstawiona
Rok produkcji
1971
Podtyp
WLs50
Producent
ZNTK Poznań
Stan
Odstawiona
Aktualne oznaczenie
WLs50-2159
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Tartak w Kłaju
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
S324HL
Właściciel
Tartak w Kłaju
Stacjonowanie
Tartak w Kłaju | 1971 | - |
Rozstaw
600 mm | 1971 | - | nadal |
Oznaczenie
WLs50-2159 | 1971 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła