Połączenie torów: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(utworzenie strony) |
(zalążki art) |
||
| (Nie pokazano 3 wersji utworzonych przez 2 użytkowników) | |||
| Linia 6: | Linia 6: | ||
* [[obrotnica|obrotnice]] | * [[obrotnica|obrotnice]] | ||
* [[przesuwnica|przesuwnice]] | * [[przesuwnica|przesuwnice]] | ||
| + | |||
| + | |||
| + | |||
== Źródła == | == Źródła == | ||
{{cytuj książkę|autor=Robert Szajer|tytuł=Drogi żelazne|część=2|wydawca=Państwowe Wydawnictwo Naukowe|rok=1970|wydanie=2}} | {{cytuj książkę|autor=Robert Szajer|tytuł=Drogi żelazne|część=2|wydawca=Państwowe Wydawnictwo Naukowe|rok=1970|wydanie=2}} | ||
| + | |||
| + | [[Kategoria:Hasła encyklopedyczne]] | ||
| + | |||
| + | [[Kategoria:Zalążki artykułów]] | ||
Aktualna wersja na dzień 10:53, 2 sty 2012
Połączenie torów - urządzenie służące do przeprowadzania taboru kolejowego z jednego toru na drugi.
Połączenia torów dzieli się na:
Źródła[edytuj]
Robert Szajer: Drogi żelazne. Wyd. 2. Cz. 2. Państwowe Wydawnictwo Naukowe, 1970.