Okręg nastawczy: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(utworzenie artykułu)
 
(zalążki art)
 
(Nie pokazano 1 pośredniej wersji utworzonej przez tego samego użytkownika)
Linia 3: Linia 3:
 
==Bibliografia==
 
==Bibliografia==
 
{{cytuj książkę|autor=Stanisław Karaś|tytuł=Urządzenia zabezpieczenia ruchu kolejowego|wydawca=Wydawnictwa Komunikacji i łączności|rok=1980|wydanie=2|miejsce=Warszawa|isbn=83-206-0053-7}}
 
{{cytuj książkę|autor=Stanisław Karaś|tytuł=Urządzenia zabezpieczenia ruchu kolejowego|wydawca=Wydawnictwa Komunikacji i łączności|rok=1980|wydanie=2|miejsce=Warszawa|isbn=83-206-0053-7}}
 +
 +
[[Kategoria:Hasła encyklopedyczne]]
 +
 +
[[Kategoria:Zalążki artykułów]]

Aktualna wersja na dzień 10:53, 2 sty 2012

Okręg nastawczy - obszar z układem torów wyposażonym w zewnętrzne urządzenia nastawcze, sygnalizacyjne i kontrolne, które są nastawiane w tej samej nastawnicy lub są uzależnione od tej samej nastawnicy.

Bibliografia[edytuj]

Stanisław Karaś: Urządzenia zabezpieczenia ruchu kolejowego. Wyd. 2. Warszawa: Wydawnictwa Komunikacji i łączności, 1980. ISBN 83-206-0053-7.