Okręg nastawczy: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(utworzenie artykułu) |
(zalążki art) |
||
(Nie pokazano 1 pośredniej wersji utworzonej przez tego samego użytkownika) | |||
Linia 3: | Linia 3: | ||
==Bibliografia== | ==Bibliografia== | ||
{{cytuj książkę|autor=Stanisław Karaś|tytuł=Urządzenia zabezpieczenia ruchu kolejowego|wydawca=Wydawnictwa Komunikacji i łączności|rok=1980|wydanie=2|miejsce=Warszawa|isbn=83-206-0053-7}} | {{cytuj książkę|autor=Stanisław Karaś|tytuł=Urządzenia zabezpieczenia ruchu kolejowego|wydawca=Wydawnictwa Komunikacji i łączności|rok=1980|wydanie=2|miejsce=Warszawa|isbn=83-206-0053-7}} | ||
+ | |||
+ | [[Kategoria:Hasła encyklopedyczne]] | ||
+ | |||
+ | [[Kategoria:Zalążki artykułów]] |
Aktualna wersja na dzień 10:53, 2 sty 2012
Okręg nastawczy - obszar z układem torów wyposażonym w zewnętrzne urządzenia nastawcze, sygnalizacyjne i kontrolne, które są nastawiane w tej samej nastawnicy lub są uzależnione od tej samej nastawnicy.
Bibliografia[edytuj]
Stanisław Karaś: Urządzenia zabezpieczenia ruchu kolejowego. Wyd. 2. Warszawa: Wydawnictwa Komunikacji i łączności, 1980. ISBN 83-206-0053-7.