Tabor:Lw-01208: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(typ i stacjonowanie wg książki Pokropińskiego)
Linia 1: Linia 1:
 
{{Lw metryka pojazdu
 
{{Lw metryka pojazdu
 
|Stan=Złom
 
|Stan=Złom
|Producent=ZNTK Pozań
+
|Producent=ZNTK Poznań
 
|Typ=WLs40
 
|Typ=WLs40
 
|Numer=936
 
|Numer=936
Linia 9: Linia 9:
 
|Ostatni typ silnika=Nieznany
 
|Ostatni typ silnika=Nieznany
 
|Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Murzynowo" k. Skwierzyny
 
|Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Murzynowo" k. Skwierzyny
|Opis=Jej tabliczka firmowa została umieszczona na lokomotywie WLs50 2296, ustawionej w Międzyrzeczu<ref>Marek Malczewski: ''Cegielnia Murzynowo'', "Świat Kolei" nr 1/2002, s. 20</ref>.
+
|Opis=Dane<ref>Bogdan Pokropiński, ''Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej'', 2009, s.164</ref>. Jej tabliczka firmowa została umieszczona na lokomotywie WLs50 2296, ustawionej w Międzyrzeczu<ref>Marek Malczewski: ''Cegielnia Murzynowo'', "Świat Kolei" nr 1/2002, s. 20</ref>.
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Murzynowo" k. Skwierzyny}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Murzynowo" k. Skwierzyny}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw}}
 
}}
 
}}

Wersja z 17:15, 16 maj 2018


<<< WLs40

WLs40 936

Stan: złom

Rok produkcji

1959

Producent

ZNTK Poznań

Stan

Złom


Ostatnie oznaczenie

b/d

Ostatni rozstaw

600 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Cegielnia "Murzynowo" k. Skwierzyny

Kraj stacjonowania

Ostatni typ silnika

Nieznany

Stacjonowanie

Cegielnia "Murzynowo" k. Skwierzyny b/d - b/d

Rozstaw

b/d b/d - b/d

Oznaczenie

b/d b/d - b/d

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Dane[1]. Jej tabliczka firmowa została umieszczona na lokomotywie WLs50 2296, ustawionej w Międzyrzeczu[2].

Galeria

Źródła

  1. Bogdan Pokropiński, Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej, 2009, s.164
  2. Marek Malczewski: Cegielnia Murzynowo, "Świat Kolei" nr 1/2002, s. 20