D10: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "{{Lokomotywa spalinowa infobox |typ_lokomotywy = D10 |przewoźnik = Zillertalbahn |oznaczenie_przewoźnika = D10 |producent = ...") |
|||
Linia 24: | Linia 24: | ||
|sterowanie_wielokrotne = jest | |sterowanie_wielokrotne = jest | ||
|uwagi = | |uwagi = | ||
− | |grafika = | + | |grafika = [[Plik:Zillertalbahn 1.JPG|300px]] |
− | |opis_zdjęcia = | + | |opis_zdjęcia = Lokomotywa D10 z pociągiem osobowym na stacji Mayrhofen. |
}} | }} |
Wersja z 17:14, 22 lis 2018
D10 | |
Lokomotywa D10 z pociągiem osobowym na stacji Mayrhofen. | |
Przewoźnik | Zillertalbahn |
Oznaczenie przewoźnika | D10 |
Producent | DURO DAKOVIC |
Lata budowy | 1970 |
Układ osi | Bo'Bo' |
Rozstaw szyn | 760 mm |
Masa służbowa | 32 t |
Nacisk osi na szyny | 8 t |
Rozstaw osi skrajnych | 2200 mm |
Średnica kół | 835 mm |
Długość ze zderzakami | 12050 mm |
Szerokość | 2500 mm |
Wysokość | 3520 mm |
Prędkość konstrukcyjna | 60 km/h |
Maksymalna siła pociągowa | 98,0 kN (9800 kG) |
Typ silnika spalinowego | Jenbacher Werke 600 |
Moc znamionowa | 600 KM |
Zapas paliwa | b/d |
Rodzaj przekładni | T 26 WG/s |
System hamulca | b/d |
Sterowanie wielokrotne | jest |
System ogrzewania | b/d |