D10: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
Linia 30: Linia 30:
  
 
Lokomotywa D10 początkowo pracowała w Jugosławii, ale około 1982 roku została odkupiona przez austriacką kolej wąskotorową [[Zillertalbahn]]. Do panujących na niej warunków została przystosowana nieco ponad 10 lat po wyprodukowaniu. Lokomotywa jest silniejsza i wydajniejsza od eksploatowanych na Zillertalbahn lokomotyw [[D8]] i [[D9]] dzięki czemu bezproblemowo radzi sobie z pociągami towarowymi i osobowymi.
 
Lokomotywa D10 początkowo pracowała w Jugosławii, ale około 1982 roku została odkupiona przez austriacką kolej wąskotorową [[Zillertalbahn]]. Do panujących na niej warunków została przystosowana nieco ponad 10 lat po wyprodukowaniu. Lokomotywa jest silniejsza i wydajniejsza od eksploatowanych na Zillertalbahn lokomotyw [[D8]] i [[D9]] dzięki czemu bezproblemowo radzi sobie z pociągami towarowymi i osobowymi.
 +
 +
{{#ask:[[Lw typ fabryczny::Kö I ]] | limit = 250
 +
|?Lw numer seryjny
 +
|?Lw rok produkcji
 +
|?Lw stan
 +
|?Lw ostatni rozstaw
 +
|?Lw ostatni typ silnika
 +
|?Lw ostatnie oznaczenie
 +
|?Lw ostatnie stacjonowanie
 +
|?Lw uwagi
 +
|?Lw numer seryjny
 +
|?Lw strona
 +
|?Lw typ fabryczny
 +
|sort=Lw rok produkcji, Lw numer seryjny
 +
|format=template
 +
|template=Lw tabela
 +
|introtemplate=Lw tabela nagłówek
 +
| outrotemplate=Lw tabela stop
 +
|link=all
 +
|headers=show
 +
|searchlabel=… dalsze wyniki
 +
|class=sortable wikitable smwtable
 +
}}

Wersja z 17:43, 22 lis 2018

D10
Zillertalbahn 1.JPG
Lokomotywa D10 z pociągiem osobowym na stacji Mayrhofen.
Przewoźnik Zillertalbahn
Oznaczenie przewoźnika D10
Producent DURO DAKOVIC
Lata budowy 1970
Układ osi Bo'Bo'
Rozstaw szyn 760 mm
Masa służbowa 32 t
Nacisk osi na szyny 8 t
Rozstaw osi skrajnych 2200 mm
Średnica kół 835 mm
Długość ze zderzakami 12050 mm
Szerokość 2500 mm
Wysokość 3520 mm
Prędkość konstrukcyjna 60 km/h
Maksymalna siła pociągowa 98,0 kN (9800 kG)
Typ silnika spalinowego Jenbacher Werke 600
Moc znamionowa 600 KM
Zapas paliwa b/d
Rodzaj przekładni T 26 WG/s
System hamulca b/d
Sterowanie wielokrotne jest
System ogrzewania b/d


Lokomotywa D10 początkowo pracowała w Jugosławii, ale około 1982 roku została odkupiona przez austriacką kolej wąskotorową Zillertalbahn. Do panujących na niej warunków została przystosowana nieco ponad 10 lat po wyprodukowaniu. Lokomotywa jest silniejsza i wydajniejsza od eksploatowanych na Zillertalbahn lokomotyw D8 i D9 dzięki czemu bezproblemowo radzi sobie z pociągami towarowymi i osobowymi.


Typ / Numer fabryczny Rok produkcji Stan Rozstaw Typ silnika Oznaczenie Stacjonowanie Uwagi
Kö I/4256 1934 Eksponat 1435 mm Nieznany Brak Skansen w Pyskowicach