Tabor:Lw-00183: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 64: | Linia 64: | ||
Pod koniec roku 2010 lokomotywa została zakupiona od firmy handlującej złomem przez [[Stowarzyszenie Górnośląskich Kolei Wąskotorowych]] i przetransportowana do Parowozowni Bytom Karb Wąskotorowy, gdzie zastąpiła będącą w dużo gorszym stanie technicznym lokomotywę [[L45H/24074|Lxd2-372]], po której też otrzymała oznaczenie.<br> | Pod koniec roku 2010 lokomotywa została zakupiona od firmy handlującej złomem przez [[Stowarzyszenie Górnośląskich Kolei Wąskotorowych]] i przetransportowana do Parowozowni Bytom Karb Wąskotorowy, gdzie zastąpiła będącą w dużo gorszym stanie technicznym lokomotywę [[L45H/24074|Lxd2-372]], po której też otrzymała oznaczenie.<br> | ||
Obecnie lokomotywa oczekuje przestawienia na wózki o prześwicie 785 mm, a w dalszej kolejności na naprawę oraz przywrócenie do ruchu.<ref>Stan na 6.10.2011</ref> | Obecnie lokomotywa oczekuje przestawienia na wózki o prześwicie 785 mm, a w dalszej kolejności na naprawę oraz przywrócenie do ruchu.<ref>Stan na 6.10.2011</ref> | ||
+ | [[Plik:DSC03063am.JPG|thumb|left|290px|Lxd2-322 jeszcze w hali lokomotywowni w Piotrkowie Trybunalskim.]] | ||
{{Clear}} | {{Clear}} |
Wersja z 07:41, 12 mar 2012
L45H 23115 | |
Rok produkcji | 1976 |
Stan | odstawiony
|
Obecne oznaczenie | Lxd2-372' |
Miejsce obecnego stacjonowania | Bytom Karb Wąskotorowy |
Obecny (ostatni) typ silnika | Maybach |
Szerokość toru | |
Szerokość | Od roku |
750 mm | 1976 |
785 mm | 2011
|
Stacjonowanie | |
Miejsce | Okres stacjonowania |
Piotrków Trybunalski Wąskotorowy[1] | 1976 - 2010 |
Bytom Karb Wąskotorowy | od 2010
|
Oznaczenia | |
Oznaczenie | Rok nadania |
Lxd2-322 | 1976 |
Lxd2-372' [2] | 2010
|
' |
Pod koniec roku 2010 lokomotywa została zakupiona od firmy handlującej złomem przez Stowarzyszenie Górnośląskich Kolei Wąskotorowych i przetransportowana do Parowozowni Bytom Karb Wąskotorowy, gdzie zastąpiła będącą w dużo gorszym stanie technicznym lokomotywę Lxd2-372, po której też otrzymała oznaczenie.
Obecnie lokomotywa oczekuje przestawienia na wózki o prześwicie 785 mm, a w dalszej kolejności na naprawę oraz przywrócenie do ruchu.[3]
Przypisy
- ↑ Serwis tabor.wask.pl
- ↑ Źródło: rejestr taboru SGKW
- ↑ Stan na 6.10.2011