Szablon:O archiwum: Różnice pomiędzy wersjami
(Utworzenie szablonu) |
m (dr tech) |
||
(Nie pokazano 1 pośredniej wersji utworzonej przez tego samego użytkownika) | |||
Linia 6: | Linia 6: | ||
Przy okazji prosimy pamiętać o konieczności przestrzegania praw autorskich. Znaczna część starych kolejowych papierzysk należy do domeny publicznej i można je śmiało publikować. Istnieją jednak takie dokumenty (zwłaszcza nowsze), które podlegają ochronie praw autorskich i ich publikacja bez zgody posiadacza tychże praw jest niedozwolona. W przypadku wątpliwości skontaktuj się z którymś z administratorów - z pewnością udzieli Ci koniecznej pomocy. | Przy okazji prosimy pamiętać o konieczności przestrzegania praw autorskich. Znaczna część starych kolejowych papierzysk należy do domeny publicznej i można je śmiało publikować. Istnieją jednak takie dokumenty (zwłaszcza nowsze), które podlegają ochronie praw autorskich i ich publikacja bez zgody posiadacza tychże praw jest niedozwolona. W przypadku wątpliwości skontaktuj się z którymś z administratorów - z pewnością udzieli Ci koniecznej pomocy. | ||
+ | |||
+ | <noinclude> | ||
+ | [[Kategoria:Szablony strony głównej]] | ||
+ | </noinclude> |
Aktualna wersja na dzień 01:32, 18 mar 2012
Podczas wycieczki trafiłeś do opuszczonej nastawni i znalazłeś w niej plan stacji? Od sąsiada - kolejarza dostałeś walizkę starych instrukcji? Nie trzymaj ich w szufladzie! Podziel się nimi z innymi pasjonatami kolejnictwa! To właśnie tu, w Archiwum Enkolu, możesz je udostępnić całemu światu!
Archwium Enkolu jest kontynuacją Wirtualnego Archiwum GKW, które z czasem stało się za ciasne. Pojawiały się kolejne materiały, coraz więcej z nich niezwiązanych w żaden sposób z GKW. Nazwa strony stała się myląca. Poza tym Wirtualne Archiwum GKW jest archiwum zamkniętym. To znaczy - każdy może do niego zajrzeć, ale tylko archiwista mógł zdeponować w nim cokolwiek nowego. Archiwum Enkolu, podobnie, jak cały Enkol, jest projektem otwartym - każdy może umieścić w nim nowe - stare materiały. Zapraszamy!
Przy okazji prosimy pamiętać o konieczności przestrzegania praw autorskich. Znaczna część starych kolejowych papierzysk należy do domeny publicznej i można je śmiało publikować. Istnieją jednak takie dokumenty (zwłaszcza nowsze), które podlegają ochronie praw autorskich i ich publikacja bez zgody posiadacza tychże praw jest niedozwolona. W przypadku wątpliwości skontaktuj się z którymś z administratorów - z pewnością udzieli Ci koniecznej pomocy.