Tabor:Lw-00402: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (zamienił w treści „Oznaczenia taboru PKP (MW-11)” na „Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11)”) |
m (PawBot przeniósł stronę XTabor:Lw-00402 na Tabor:Lw-00402, bez pozostawienia przekierowania pod starym tytułem: Robot przygotowuje aktualizacje oprogramowania) |
||
(Nie pokazano 10 wersji utworzonych przez 5 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | {{ | + | {{Lw metryka pojazdu |
− | + | |Stan=Sprawna | |
− | + | |Producent=Fablok | |
− | + | |Typ=WLs150 | |
− | + | |Numer=7632 | |
− | + | |Rok produkcji=1967 | |
− | + | |Ostatnie oznaczenie=Lyd1-210 | |
− | + | |Ostatni rozstaw=750 mm | |
− | + | |Ostatni typ silnika=Wola DSR150 | |
− | + | |Ostatnie stacjonowanie=Środa Wielkopolska Miasto | |
− | + | |Użytkownik=Towarzystwo Przyjaciół Kolejki Średzkiej "Bana" | |
− | + | |Kolej=Średzka Kolej Powiatowa | |
− | + | |Uwagi=Wlew do wody został wyprowadzony na zewnątrz w postaci "kominka" na przedziale silnikowym | |
− | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Trzebnica Gaj|1967|1991}}{{Lw stacjonowanie|Pleszew Wąskotorowy|1991|1998}}{{Lw stacjonowanie|Środa Wielkopolska Wąskotorowa|1998|nadal}} | |
− | + | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lyd1-210|1967|nadal}} | |
− | + | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1967|nadal}} | |
− | + | |Grafika=DSC01595am.JPG | |
− | + | |Foto1=20170502-lyd1-210-zaniemysl1.jpg | |
− | + | |Opis1=02.05.2017 - Lyd1-210 manewruje na stacji Zaniemyśl | |
− | + | |Foto2=20170502-lyd1-210-zaniemysl2.jpg | |
− | + | |Opis2=02.05.2017 - Lyd1-210 z pociągiem pasażerskim na stacji Zaniemyśl po przyprowadzeniu go ze Środy Wielkopolskiej | |
− | + | |Foto3=20170502-lyd1-210-zaniemysl3.jpg | |
− | + | |Opis3=02.05.2017 - Lyd1-210 z pociągiem pasażerskim w oczekiwaniu na odjazd do Środy Wielkopolskiej | |
− | + | |Foto4=20170502-lyd-210-1.jpg | |
− | + | |Opis4=02.05.2017 - przedział maszynowy Lyd1-210 | |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
}} | }} | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− |
Aktualna wersja na dzień 02:20, 3 kwi 2019
<<< WLs150
WLs150 7632
Stan: sprawna
Rok produkcji
1967
Producent
Fablok
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
Lyd1-210
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Środa Wielkopolska Miasto
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Wola DSR150
Kolej
Średzka Kolej Powiatowa
Użytkownik
Towarzystwo Przyjaciół Kolejki Średzkiej "Bana"
Stacjonowanie
Trzebnica Gaj | 1967 | - | 1991 |
Pleszew Wąskotorowy | 1991 | - | 1998 |
Środa Wielkopolska Wąskotorowa | 1998 | - | nadal |
Rozstaw
750 mm | 1967 | - | nadal |
Oznaczenie
Lyd1-210 | 1967 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Wlew do wody został wyprowadzony na zewnątrz w postaci "kominka" na przedziale silnikowym
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła