WLp50: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Linia 44: | Linia 44: | ||
|K.W.K. Krupiński | |K.W.K. Krupiński | ||
|Pierwszy egzemplarz WLp50 | |Pierwszy egzemplarz WLp50 | ||
+ | |- | ||
+ | |- | ||
+ | |[[Tabor:Lw-01383|002]] | ||
+ | |750 mm | ||
+ | |style="background-color:green;"|Sprawna | ||
+ | |K.W.K. Staszic | ||
+ | | | ||
|- | |- |
Wersja z 07:40, 15 kwi 2019
WLp50 | |
Lokomotywa WLp50-031 odstawiona na stacji w Rudach. | |
Przewoźnik | różne zakłady przmysłowe (przemysł), Kolej parkowa w Parku Śląskim |
Oznaczenie przewoźnika | WLp50 |
Producent | Z.N.T. i S. Brzesko |
Lata budowy | 1989 - |
Układ osi | B |
Rozstaw szyn | 450 - 900 mm |
Masa służbowa | 8 t |
Nacisk osi na szyny | b/d |
Rozstaw osi skrajnych | 1250 mm |
Średnica kół | 560 mm |
Długość ze zderzakami | 4290 mm |
Szerokość | 1300 mm |
Wysokość | 2140 mm |
Prędkość konstrukcyjna | 16,9 km/h |
Maksymalna siła pociągowa | 20 kN (2000 kG) |
Typ silnika spalinowego | SW-266/L1 |
Moc znamionowa | 78 KM |
Zapas paliwa | 50 l |
Rodzaj przekładni | hydrokinetyczna (PH1-300.1) |
System hamulca | powietrzny dodatkowy i ręczny postojowy, zespolony (wersja pasażerska) |
Sterowanie wielokrotne | nie ma |
System ogrzewania | brak |
WLp50 - polska lokomotywa wąskotorowa przeznaczona dla przemysłu. Jest produkowana od 1989r. Jeden egzemplarz przystosowano do ruchu pasażerskiego.
Numer fabryczny | Prześwit [mm] | Stan | Właściciel | Uwagi |
---|---|---|---|---|
001 | 750 mm | Nieznany | K.W.K. Krupiński | Pierwszy egzemplarz WLp50 |
002 | 750 mm | Sprawna | K.W.K. Staszic |