Rt 3: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Utworzenie)
 
 
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika)
Linia 5: Linia 5:
 
*Nocny obraz sygnału: oświetlone podłużne białe ramię ustawione pionowo
 
*Nocny obraz sygnału: oświetlone podłużne białe ramię ustawione pionowo
  
*Dzienny i *Nocny obraz sygnału: szereg białych świateł tworzących linię pionową
+
*Dzienny i nocny obraz sygnału: szereg białych świateł tworzących linię pionową
  
 
<gallery>
 
<gallery>
Plik:Rt3-d.jpg|*Dzienny obraz sygnału Rt 3
+
Plik:Rt3-d.jpg|Dzienny obraz sygnału Rt 3
Plik:Rt3-n.jpg|*Nocny obraz sygnału Rt 3
+
Plik:Rt3-n.jpg|Nocny obraz sygnału Rt 3
Plik:Rt3-nd.jpg|*Dzienny i *Nocny obraz sygnału Rt 3
+
Plik:Rt3-s.jpg|Dzienny i *Nocny obraz sygnału Rt 3
 
</gallery>
 
</gallery>
  
Linia 16: Linia 16:
 
§85 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 18 lipca 2005 r. w sprawie ogólnych warunków prowadzenia ruchu kolejowego i sygnalizacji, (Dz.U. z 2005 r. Nr 172, poz. 1444 z późniejszymi zmianami)
 
§85 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 18 lipca 2005 r. w sprawie ogólnych warunków prowadzenia ruchu kolejowego i sygnalizacji, (Dz.U. z 2005 r. Nr 172, poz. 1444 z późniejszymi zmianami)
 
[[Kategoria:Hasła encyklopedyczne]]
 
[[Kategoria:Hasła encyklopedyczne]]
[[Kategoria:Prawo kolejowe]]
 
 
[[Kategoria:Sygnały i wskaźniki stosowane w Polsce]]
 
[[Kategoria:Sygnały i wskaźniki stosowane w Polsce]]

Aktualna wersja na dzień 16:50, 17 sty 2013

Rt 3 (Pchać z umiarkowaną prędkością) - sygnał nadawany przez tarczę rozrządową oznaczający, że można pchać tabor kolejowy na górkę rozrządową z prędkością nieprzekraczającą 5 km/h, jeżeli regulamin techniczny nie stanowi inaczej.

  • Dzienny obraz sygnału: podłużne białe ramię ustawione pionowo na tle czarnej tarczy z białą obwódką
  • Nocny obraz sygnału: oświetlone podłużne białe ramię ustawione pionowo
  • Dzienny i nocny obraz sygnału: szereg białych świateł tworzących linię pionową

Źródło[edytuj]

§85 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 18 lipca 2005 r. w sprawie ogólnych warunków prowadzenia ruchu kolejowego i sygnalizacji, (Dz.U. z 2005 r. Nr 172, poz. 1444 z późniejszymi zmianami)