Tabor:Lw-00623: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Kilka zmian wprowadzonych przez TKW)
m (dr red)
 
Linia 11: Linia 11:
 
|Użytkownik=Towarzystwo Kolei Wąskotorowych
 
|Użytkownik=Towarzystwo Kolei Wąskotorowych
 
|Właściciel=Urząd Miasta i Gminy Krośniewice
 
|Właściciel=Urząd Miasta i Gminy Krośniewice
|Kolej=Krośniewicka Kolej Wąskotorowa
+
|Kolej=Krośniewicka Kolej Dojazdowa
 
|Opis=Jedyny z krośniewickich "rumunów", który dotrwał sprawny do końca PKP. Później jeździł dla SKPL. Od 2008 roku stał w lokomotywowni. Ostatnimi czasy podjęto próby jego uruchomienia, ale wciąż potrzeba wiele pracy. Posiada charakterystyczną prostokątną szybę przednią.<br/>
 
|Opis=Jedyny z krośniewickich "rumunów", który dotrwał sprawny do końca PKP. Później jeździł dla SKPL. Od 2008 roku stał w lokomotywowni. Ostatnimi czasy podjęto próby jego uruchomienia, ale wciąż potrzeba wiele pracy. Posiada charakterystyczną prostokątną szybę przednią.<br/>
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1986|nadal}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1986|nadal}}

Aktualna wersja na dzień 23:56, 21 sie 2019


<<< A20D-P

A20D-P ?(224)

Stan: sprawna

Rok produkcji

1986

Producent

FAUR

Stan

Sprawna


Aktualne oznaczenie

MBxd2-224

Aktualny rozstaw

750 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Krośniewice

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

D2516HMU

Kolej

Krośniewicka Kolej Dojazdowa

Użytkownik

Towarzystwo Kolei Wąskotorowych

Właściciel

Urząd Miasta i Gminy Krośniewice

Stacjonowanie

Krośniewice 1986 - nadal

Rozstaw

750 mm 1986 - nadal

Oznaczenie

MBxd2-224 1986 - nadal

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Jedyny z krośniewickich "rumunów", który dotrwał sprawny do końca PKP. Później jeździł dla SKPL. Od 2008 roku stał w lokomotywowni. Ostatnimi czasy podjęto próby jego uruchomienia, ale wciąż potrzeba wiele pracy. Posiada charakterystyczną prostokątną szybę przednią.

Galeria

Źródła