Tabor:Lw-01928: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(utworzenie rekordu) |
m (Zastępowanie tekstu - "Cegielnia "Marki" w Markach" na "Cegielnia w Markach koło Warszawy") |
||
Linia 8: | Linia 8: | ||
|Ostatni rozstaw=600 mm | |Ostatni rozstaw=600 mm | ||
|Ostatni typ silnika=Nieznany | |Ostatni typ silnika=Nieznany | ||
− | |Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia | + | |Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia w Markach koło Warszawy |
|Opis=Lokomotywa przeszła remont kapitalny na przełomie lat 80. i 90. XX wieku<ref>[[Biblioteka:A-04486]]</ref> | |Opis=Lokomotywa przeszła remont kapitalny na przełomie lat 80. i 90. XX wieku<ref>[[Biblioteka:A-04486]]</ref> | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia w Markach koło Warszawy|b/d|b/d}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia w Markach koło Warszawy|b/d|b/d}} |
Wersja z 00:12, 22 sie 2019
<<< WLs40
WLs40 1024
Stan: nieznany
Rok produkcji
nieznany
Producent
ZNTK Poznań
Stan
Nieznany
Aktualne oznaczenie
b/d
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Cegielnia w Markach koło Warszawy
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Nieznany
Stacjonowanie
Cegielnia w Markach koło Warszawy | b/d | - | b/d |
Rozstaw
600 mm | b/d | - | b/d |
Oznaczenie
b/d | b/d | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Lokomotywa przeszła remont kapitalny na przełomie lat 80. i 90. XX wieku[1]