Tabor:Lw-00476: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(nowy szablon podstrony egzemplarza)
 
(Nie pokazano 5 wersji utworzonych przez 3 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
 
{{Lw metryka pojazdu
 
{{Lw metryka pojazdu
 +
|Stan=Złom
 
|Typ=WLs180
 
|Typ=WLs180
 
|Numer=4
 
|Numer=4
 
|Rok produkcji=1969
 
|Rok produkcji=1969
|Stan=Złom
 
 
|Rok złomowania=1998
 
|Rok złomowania=1998
 
|Ostatnie oznaczenie=WLs180-04
 
|Ostatnie oznaczenie=WLs180-04
 
|Ostatni rozstaw=785 mm
 
|Ostatni rozstaw=785 mm
|Ostatnie stacjonowanie=Huta Metali Nieżelaznych Szopieniece
+
|Ostatni typ silnika=Wola H6
|Ostatni typ silnika=Wola 6R1416
+
|Ostatnie stacjonowanie=Huta Metali Nieżelaznych Szopienice
 +
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Metali Nieżelaznych Szopienice|1969|1998}}
 +
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs180-04|1969|1998}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1969|1998}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1969|1998}}
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs180-04|1969|1998}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Metali Nieżelaznych Szopieniece|1969|1998}}
 
}}
 
{{Przebieg służby Infobox
 
|typ_fabryczny_pojazdu    = [[WLs180]]
 
|numer_seryjny_pojazdu    = 4
 
|grafika                  =
 
|rok_produkcji            = 1969
 
|stan                    = złom
 
|rok_odstawienia          =
 
|rok_złomowania          = 1998
 
|obecne_oznaczenie        =
 
|obecne_stacjonowanie    =
 
|typ_silnika              = [[silnik H6|H6]] Wola
 
|1_rozstaw_fabryczny      = 785 mm
 
|2_rozstaw                =
 
|2_rozstaw_rok            =
 
|3_rozstaw                =
 
|3_rozstaw_rok            =
 
|4_rozstaw                =
 
|4_rozstaw_rok            =
 
|5_rozstaw                =
 
|5_rozstaw_rok            =
 
|1_stacjonowanie          = HMN Szopienice
 
|1_okres_stacjonowania    = 1969-1998
 
|2_stacjonowanie          =
 
|2_okres_stacjonowania    =
 
|3_stacjonowanie          =
 
|3_okres_stacjonowania    =
 
|4_stacjonowanie          =
 
|4_okres_stacjonowania    =
 
|5_stacjonowanie          =
 
|5_okres_stacjonowania    =
 
|6_stacjonowanie          =
 
|6_okres_stacjonowania    =
 
|7_stacjonowanie          =
 
|7_okres_stacjonowania    =
 
|8_stacjonowanie          =
 
|8_okres_stacjonowania    =
 
|9_stacjonowanie          =
 
|9_okres_stacjonowania    =
 
|10_stacjonowanie        =
 
|10_okres_stacjonowania  =
 
|1_oznaczenie            = [[Oznaczenia przemysłowe taboru#WLs180|WLs180]]-04
 
|1_rok                    = 1969
 
|2_oznaczenie            =
 
|2_rok                    =
 
|3_oznaczenie            =
 
|3_rok                    =
 
|4_oznaczenie            =
 
|4_rok                    =
 
|5_oznaczenie            =
 
|5_rok                    =
 
|6_oznaczenie            =
 
|6_rok                    =
 
|7_oznaczenie            =
 
|7_rok                    =
 
|8_oznaczenie            =
 
|8_rok                    =
 
|9_oznaczenie            =
 
|9_rok                    =
 
|10_oznaczenie            =
 
|10_rok                  =
 
|uwagi                    =
 
 
}}
 
}}
[[Kategoria:WLs180]]
 

Aktualna wersja na dzień 22:10, 3 wrz 2019


<<< WLs180

WLs180 4

Stan: złom

Rok produkcji

1969


Stan

Złom

Rok złomowania

1998

Ostatnie oznaczenie

WLs180-04

Ostatni rozstaw

785 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Huta Metali Nieżelaznych Szopienice

Kraj stacjonowania

Ostatni typ silnika

Wola H6

Stacjonowanie

Huta Metali Nieżelaznych Szopienice 1969 - 1998

Rozstaw

785 mm 1969 - 1998

Oznaczenie

WLs180-04 1969 - 1998

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła