Tabor:Lw-00184: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (PawBot przeniósł stronę XTabor:Lw-00184 na Tabor:Lw-00184, bez pozostawienia przekierowania pod starym tytułem: Robot przygotowuje aktualizacje oprogramowania) |
m (uzupełnienie, źródła) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
+ | |Stan=Odstawiona | ||
+ | |Producent=FAUR | ||
|Typ=L45H | |Typ=L45H | ||
|Numer=23116 | |Numer=23116 | ||
− | |||
|Rok produkcji=1976 | |Rok produkcji=1976 | ||
− | |||
− | |||
− | |||
|Rok odstawienia=2015 | |Rok odstawienia=2015 | ||
|Ostatnie oznaczenie=Lxd2-369 | |Ostatnie oznaczenie=Lxd2-369 | ||
|Ostatni rozstaw=750 mm | |Ostatni rozstaw=750 mm | ||
+ | |Ostatni typ silnika=Wola H12A | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Gniezno Wąskotorowe | |Ostatnie stacjonowanie=Gniezno Wąskotorowe | ||
− | |||
|Kolej=Gnieźnieńska Kolej Dojazdowa | |Kolej=Gnieźnieńska Kolej Dojazdowa | ||
− | |Opis=Na Górnym Śląsku nazywana "pershingiem"<ref>M. Malczewski: ''"Pershing" w Gnieźnie'', "Świat Kolei" nr 10/2001, s.6</ref>. Zapaliła się 08.08.2015 <ref>http://www.gniezno24.com/component/k2/item/4589-pozar-w-lokomotywie </ref>, brak szczegółowej ekspertyzy co do stanu lokomotywy. Stan określany jest jako "możliwy do naprawy". | + | |Opis=* Na Górnym Śląsku nazywana "pershingiem"<ref>M. Malczewski: ''"Pershing" w Gnieźnie'', "Świat Kolei" nr 10/2001, s.6</ref>. Zapaliła się 08.08.2015 <ref>http://www.gniezno24.com/component/k2/item/4589-pozar-w-lokomotywie </ref>, brak szczegółowej ekspertyzy co do stanu lokomotywy. Stan określany jest jako "możliwy do naprawy". |
+ | * Dnia 6.09.1991 o godzinie 9.54 na przejeździe w ciągu ulicy Maciejowickiej w Chorzowie (km 15,574 szlaku Sucha Góra - Katowice Szopienice) lokomotywa ta najechała na samochód ciężarowy, w wyniku czego ostała uszkodzona (brak szczegółowego opisu uszkodzeń)<ref>[[Biblioteka:A-04531]]</ref> | ||
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|20.01.1977|2001}}{{Lw stacjonowanie|Gniezno Wąskotorowe|03.07.2001|nadal}} | ||
+ | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-369|1976|nadal}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1976|2001}}{{Lw rozstaw|750 mm|2001|nadal}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1976|2001}}{{Lw rozstaw|750 mm|2001|nadal}} | ||
− | | | + | |Grafika=Lxd2-369-bytkow.jpg |
− | | | + | |Opis grafiki=Lxd2-369 z pociągiem przejeżdża przez stację Bytków |
}} | }} |
Wersja z 16:02, 14 wrz 2019
<<< L45H
L45H 23116
Stan: odstawiona
Rok produkcji
1976
Producent
FAUR
Stan
Odstawiona
Rok odstawienia
2015
Aktualne oznaczenie
Lxd2-369
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Gniezno Wąskotorowe
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Wola H12A
Kolej
Gnieźnieńska Kolej Dojazdowa
Stacjonowanie
Bytom Karb Wąskotorowy | 20.01.1977 | - | 2001 |
Gniezno Wąskotorowe | 03.07.2001 | - | nadal |
Rozstaw
785 mm | 1976 | - | 2001 |
750 mm | 2001 | - | nadal |
Oznaczenie
Lxd2-369 | 1976 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
- Na Górnym Śląsku nazywana "pershingiem"[1]. Zapaliła się 08.08.2015 [2], brak szczegółowej ekspertyzy co do stanu lokomotywy. Stan określany jest jako "możliwy do naprawy".
- Dnia 6.09.1991 o godzinie 9.54 na przejeździe w ciągu ulicy Maciejowickiej w Chorzowie (km 15,574 szlaku Sucha Góra - Katowice Szopienice) lokomotywa ta najechała na samochód ciężarowy, w wyniku czego ostała uszkodzona (brak szczegółowego opisu uszkodzeń)[3]
Galeria
Źródła
- ↑ M. Malczewski: "Pershing" w Gnieźnie, "Świat Kolei" nr 10/2001, s.6
- ↑ http://www.gniezno24.com/component/k2/item/4589-pozar-w-lokomotywie
- ↑ Biblioteka:A-04531