Tabor:Lw-00232: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (dr red) |
|||
(Nie pokazano 11 wersji utworzonych przez 3 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | {{ | + | {{Lw metryka pojazdu |
− | + | |Stan=Sprawna | |
− | + | |Producent=FAUR | |
− | + | |Typ=L45H | |
− | + | |Numer=24332 | |
− | + | |Rok produkcji=1981 | |
− | + | |Ostatnie oznaczenie=Lxd2-374 | |
− | + | |Ostatni rozstaw=785 mm | |
− | + | |Ostatni typ silnika=Wola H12A | |
− | + | |Ostatnie stacjonowanie=Bytom Karb Wąskotorowy | |
− | + | |Użytkownik=Stowarzyszenie Górnośląskich Kolei Wąskotorowych | |
− | + | |Właściciel=Urząd Miasta Bytomia | |
− | + | |Kolej=Górnośląskie Koleje Wąskotorowe | |
− | + | |Opis=* Lokomotywa ta została odstawiona do rezerwy najprawdopodobniej w roku 1994 (aczkolwiek wg. relacji dawnych pracowników GKW była używana jeszcze w roku 2000). Po likwidacji Dyrekcji Kolei Dojazdowych została przekazana Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami PKP SA w Katowicach. W roku 2009 została przekazana miastu Bytom w zamian za zaległości podatkowe, a następnie, dzięki wsparciu finansowemu miasta Bytomia przetransportowana w dniu 21 listopada 2009 na terem WMD Bytom Karb. | |
− | + | *Dnia 11 czerwca 2013 lokomotywa została przewieziona do znajdującej się w Nowym Sączu firmy "Kol-Mag", gdzie została poddana naprawie głównej. Z Nowego Sącza powróciła do swojej macierzystej lokomotywowni dnia 8 sierpnia 2013. Naprawa, której koszt wyniósł 370 tysięcy złotych, została sfinansowana ze środków gmin, przez które przebiega do dziś linia Górnośląskich Kolei Wąskotorowych, tj. przez Bytom, Tarnowskie Góry i Miasteczko Śląskie. | |
− | + | * Dnia 18 grudnia 1991 na szlaku Bytom Karb - Chorzów Przeładownia w km 3.100 (przejazd niestrzeżony w ciągu ulicy Bernardyńskiej) pociąg prowadzony tą lokomotywą najechał na samochód marki Fiat 125p. W wyniku najechania samochód został uszkodzony, a przerwa w ruchu trwała 100 minut. <ref>[[Biblioteka:A-04545]]</ref> | |
− | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Maciejkowice|1981|1989}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|1989|1994}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Rozbark|1994|2009}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|2009|nadal}} | |
− | + | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-374|1981|nadal}} | |
− | + | |Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1981|nadal}} | |
− | + | |Grafika=DSC07681am.JPG | |
− | + | |Opis grafiki=Lxd2-374 po naprawie głównej na torach trakcyjnych przed Parowozownią Bytom Karb | |
− | + | |Foto1=Lxd2-374-karb.jpg | |
− | + | |Opis1=Lxd2-374 jeszcze przed naprawą główną na terenie stacji Bytom Karb Wąskotorowy | |
− | + | |Foto2=Lxd2-374-karb1.jpg | |
− | + | |Opis2=Lxd2-374 jeszcze przed naprawą główną na terenie stacji Bytom Karb Wąskotorowy | |
− | + | |Foto3=DSC07685am.JPG | |
− | + | |Opis3=Lxd2-374 po NG na stacji Bytom Karb Wąskotorowy. | |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
}} | }} | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− |
Aktualna wersja na dzień 01:33, 30 wrz 2019
<<< L45H
L45H 24332
Stan: sprawna
Rok produkcji
1981
Producent
FAUR
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
Lxd2-374
Aktualny rozstaw
785 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Bytom Karb Wąskotorowy
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Wola H12A
Kolej
Górnośląskie Koleje Wąskotorowe
Użytkownik
Stowarzyszenie Górnośląskich Kolei Wąskotorowych
Właściciel
Urząd Miasta Bytomia
Stacjonowanie
Maciejkowice | 1981 | - | 1989 |
Bytom Karb Wąskotorowy | 1989 | - | 1994 |
Bytom Rozbark | 1994 | - | 2009 |
Bytom Karb Wąskotorowy | 2009 | - | nadal |
Rozstaw
785 mm | 1981 | - | nadal |
Oznaczenie
Lxd2-374 | 1981 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
- Lokomotywa ta została odstawiona do rezerwy najprawdopodobniej w roku 1994 (aczkolwiek wg. relacji dawnych pracowników GKW była używana jeszcze w roku 2000). Po likwidacji Dyrekcji Kolei Dojazdowych została przekazana Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami PKP SA w Katowicach. W roku 2009 została przekazana miastu Bytom w zamian za zaległości podatkowe, a następnie, dzięki wsparciu finansowemu miasta Bytomia przetransportowana w dniu 21 listopada 2009 na terem WMD Bytom Karb.
- Dnia 11 czerwca 2013 lokomotywa została przewieziona do znajdującej się w Nowym Sączu firmy "Kol-Mag", gdzie została poddana naprawie głównej. Z Nowego Sącza powróciła do swojej macierzystej lokomotywowni dnia 8 sierpnia 2013. Naprawa, której koszt wyniósł 370 tysięcy złotych, została sfinansowana ze środków gmin, przez które przebiega do dziś linia Górnośląskich Kolei Wąskotorowych, tj. przez Bytom, Tarnowskie Góry i Miasteczko Śląskie.
- Dnia 18 grudnia 1991 na szlaku Bytom Karb - Chorzów Przeładownia w km 3.100 (przejazd niestrzeżony w ciągu ulicy Bernardyńskiej) pociąg prowadzony tą lokomotywą najechał na samochód marki Fiat 125p. W wyniku najechania samochód został uszkodzony, a przerwa w ruchu trwała 100 minut. [1]
Galeria