Tabor:Lw-00592: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (PawBot przeniósł stronę Tabor:Lw-00592 na XTabor:Lw-00592, bez pozostawienia przekierowania pod starym tytułem: Robot przygotowuje aktualizacje oprogramowania)
m (literówka)
 
(Nie pokazano 2 wersji utworzonych przez 2 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
 
{{Lw metryka pojazdu
 
{{Lw metryka pojazdu
 +
|Stan=Odstawiona
 +
|Producent=FAUR
 
|Typ=L30H
 
|Typ=L30H
 
|Numer=24378
 
|Numer=24378
|Producent=FAUR
 
 
|Rok produkcji=1981
 
|Rok produkcji=1981
|Stan=Odstawiona
 
 
|Ostatnie oznaczenie=199 033
 
|Ostatnie oznaczenie=199 033
 
|Ostatni rozstaw=750 mm
 
|Ostatni rozstaw=750 mm
 +
|Ostatni typ silnika=Nieznany
 
|Ostatnie stacjonowanie=Zittauer Schmalspurbahn, Niemcy
 
|Ostatnie stacjonowanie=Zittauer Schmalspurbahn, Niemcy
|Ostatni typ silnika=Nieznany
 
 
|Kolej=Zittauer Schmalspurbahn, Niemcy
 
|Kolej=Zittauer Schmalspurbahn, Niemcy
 
|Uwagi=Kolor zielony
 
|Uwagi=Kolor zielony
|Opis=Na lokomotywie naniesiono jedynie numer 33
+
|Opis=* Obecnie na lokomotywę naniesiono jedynie numer 33
 +
* Lokomotywa została sprzedana Cukrowni Nakło przez PKP 24 lipca 1986. Podczas eksploatacji w Cukrowni Nakło wymieniono oryginalny silnik na polski oraz przemalowano lokomotywę na zielono<ref>[[Biblioteka:A-04647]]</ref>
 +
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Przedsiębiorstwo Robót Kolejowych nr 12 w Gdańsku|1981|1983}}{{Lw stacjonowanie|Białośliwie Wąsk.|1983|1986}}{{Lw stacjonowanie|Cukrownia Nakło|1986|1994}}{{Lw stacjonowanie|Döllnitzbahn, Niemcy|1994|2009}}{{Lw stacjonowanie|Zittauer Schmalspurbahn, Niemcy|2009|nadal}}
 +
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|ZPRK 12-Lyd2-02|1981|1984}}{{Lw oznaczenie|Lyd2-71|1984|1994}}{{Lw oznaczenie|199 033|1994|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1981|1994}}{{Lw rozstaw|750 mm|1994|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1981|1994}}{{Lw rozstaw|750 mm|1994|nadal}}
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|ZPRK 12-Lyd2-02|1981|1984}}{{Lw oznaczenie|Lyd2-71|1984|1994}}{{Lw oznaczenie|199 033|1994|nadal}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Przedsiębiorstwo Robót Kolejowych nr 12 w Gdańsku|1981|1983}}{{Lw stacjonowanie|Białośliwie Wąsk.|1983|1986}}{{Lw stacjonowanie|Cukrownia Nakło|1986|1994}}{{Lw stacjonowanie|Döllnitzbahn, Niemcy|1994|2009}}{{Lw stacjonowanie|Zittauer Schmalspurbahn, Niemcy|2009|nadal}}
 
 
}}
 
}}
 
* [http://www.drehscheibe-online.de/foren/read.php?3,5633040,5633040#msg-5633040| Drehscheibe]
 
* [http://www.drehscheibe-online.de/foren/read.php?3,5633040,5633040#msg-5633040| Drehscheibe]
 
* [http://www.wilder-robert.de/fahrzeuge.htm| stowarzyszenie na Döllnitzbahn]
 
* [http://www.wilder-robert.de/fahrzeuge.htm| stowarzyszenie na Döllnitzbahn]
 
* http://wilder-robert.bahnhof-oschatz.de/fahrzeuge.htm
 
* http://wilder-robert.bahnhof-oschatz.de/fahrzeuge.htm

Aktualna wersja na dzień 01:34, 7 lis 2019


<<< L30H

L30H 24378

Stan: odstawiona

Rok produkcji

1981

Producent

FAUR

Stan

Odstawiona


Aktualne oznaczenie

199 033

Aktualny rozstaw

750 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Zittauer Schmalspurbahn, Niemcy

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

Nieznany

Kolej

Zittauer Schmalspurbahn, Niemcy

Stacjonowanie

Przedsiębiorstwo Robót Kolejowych nr 12 w Gdańsku 1981 - 1983
Białośliwie Wąsk. 1983 - 1986
Cukrownia Nakło 1986 - 1994
Döllnitzbahn, Niemcy 1994 - 2009
Zittauer Schmalspurbahn, Niemcy 2009 - nadal

Rozstaw

600 mm 1981 - 1994
750 mm 1994 - nadal

Oznaczenie

ZPRK 12-Lyd2-02 1981 - 1984
Lyd2-71 1984 - 1994
199 033 1994 - nadal

Dodatkowe informacje

Kolor zielony

Szczegółowy opis i uwagi

  • Obecnie na lokomotywę naniesiono jedynie numer 33
  • Lokomotywa została sprzedana Cukrowni Nakło przez PKP 24 lipca 1986. Podczas eksploatacji w Cukrowni Nakło wymieniono oryginalny silnik na polski oraz przemalowano lokomotywę na zielono[1]

Galeria