Tabor:Lw-00166: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(nowy szablon podstrony egzemplarza) |
m (uzupełnienie, źródła) |
||
(Nie pokazano 7 wersji utworzonych przez 3 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
+ | |Stan=Złom | ||
+ | |Producent=FAUR | ||
|Typ=L45H | |Typ=L45H | ||
|Numer=21869 | |Numer=21869 | ||
|Rok produkcji=1973 | |Rok produkcji=1973 | ||
− | |||
|Rok złomowania=1993 | |Rok złomowania=1993 | ||
|Ostatnie oznaczenie=Lxd2-305 | |Ostatnie oznaczenie=Lxd2-305 | ||
|Ostatni rozstaw=750 mm | |Ostatni rozstaw=750 mm | ||
+ | |Ostatni typ silnika=Maybach MB 836 Bb | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Krośniewice | |Ostatnie stacjonowanie=Krośniewice | ||
− | | | + | |Opis=* Dnia 20 maja 1992 około godziny 14.30 na szlaku Boniewo - Brześć Kujawski lokomotywa zapaliła się. Do pożaru doszło w wyniku zwarcia w instalacji elektrycznej. <ref>[[Biblioteka:A-04684]]</ref> |
+ | * Dnia 3 czerwca 1991 o godzinie 11.50 w km 13,858 szlaku Boniewo - Brześć Kujawski lokomotywa ta najechała na przyczepę rolniczą. W wyniku wypadku lokomotywa doznała uszkodzenia (wyciek oleju z przekładni)<ref>[[Biblioteka:A-04518]]</ref> | ||
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Zbiersk|1974|1974}}{{Lw stacjonowanie|Sompolno|1974|1992}}{{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1992|1993}} | ||
+ | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-305|1973|1993}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1973|1993}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1973|1993}} | ||
− | |||
− | |||
}} | }} | ||
− | |||
− | |||
− |
Aktualna wersja na dzień 21:53, 22 lis 2019
<<< L45H
L45H 21869
Stan: złom
Rok produkcji
1973
Producent
FAUR
Stan
Złom
Rok złomowania
1993
Ostatnie oznaczenie
Lxd2-305
Ostatni rozstaw
750 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Krośniewice
Kraj stacjonowania
Ostatni typ silnika
Maybach MB 836 Bb
Stacjonowanie
Zbiersk | 1974 | - | 1974 |
Sompolno | 1974 | - | 1992 |
Krośniewice | 1992 | - | 1993 |
Rozstaw
750 mm | 1973 | - | 1993 |
Oznaczenie
Lxd2-305 | 1973 | - | 1993 |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
- Dnia 20 maja 1992 około godziny 14.30 na szlaku Boniewo - Brześć Kujawski lokomotywa zapaliła się. Do pożaru doszło w wyniku zwarcia w instalacji elektrycznej. [1]
- Dnia 3 czerwca 1991 o godzinie 11.50 w km 13,858 szlaku Boniewo - Brześć Kujawski lokomotywa ta najechała na przyczepę rolniczą. W wyniku wypadku lokomotywa doznała uszkodzenia (wyciek oleju z przekładni)[2]