Tabor:Lw-00025: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (Zastępowanie tekstu - "Typ=WLs40" na "") |
|||
(Nie pokazano 8 wersji utworzonych przez 3 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
− | | | + | |Stan=Odstawiona |
− | | | + | |Producent=ZNTK Poznań |
− | | | + | |Typ=WLs50 |
|Numer=1547 | |Numer=1547 | ||
|Rok produkcji=1964 | |Rok produkcji=1964 | ||
− | |||
|Ostatnie oznaczenie=brak | |Ostatnie oznaczenie=brak | ||
|Ostatni rozstaw=600 mm | |Ostatni rozstaw=600 mm | ||
+ | |Ostatni typ silnika=S324HL | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Firma "Lokserwis" w Częstochowie | |Ostatnie stacjonowanie=Firma "Lokserwis" w Częstochowie | ||
− | |Ostatni | + | |Ostatni kraj=Polska |
+ | |Właściciel=Firma "Lokserwis" w Częstochowie | ||
+ | |Opis=Zakupiona w 2013 z likwidowanej kolei w cegielni Szydłów koło Opola i odebrana 12 lipca 2013 przez "Lokserwis" w Częstochowie<ref>M. Izydorczak, ''Kolej Cegielni Szydłów'', "Świat Kolei" 10/2013 s.7</ref> | ||
+ | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Szydłów"|1964|2013}}{{Lw stacjonowanie|Firma "Lokserwis" w Częstochowie|2013|nadal}} | ||
+ | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|b/d|b/d|nadal}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1964|nadal}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1964|nadal}} | ||
− | |||
− | |||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 00:03, 23 lut 2020
<<< WLs50
WLs50 1547
Stan: odstawiona
Rok produkcji
1964
Producent
ZNTK Poznań
Stan
Odstawiona
Aktualne oznaczenie
brak
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Firma "Lokserwis" w Częstochowie
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
S324HL
Właściciel
Firma "Lokserwis" w Częstochowie
Stacjonowanie
Cegielnia "Szydłów" | 1964 | - | 2013 |
Firma "Lokserwis" w Częstochowie | 2013 | - | nadal |
Rozstaw
600 mm | 1964 | - | nadal |
Oznaczenie
b/d | b/d | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Zakupiona w 2013 z likwidowanej kolei w cegielni Szydłów koło Opola i odebrana 12 lipca 2013 przez "Lokserwis" w Częstochowie[1]