Tabor:Lw-01927: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(utworzenie rekordu) |
|||
(Nie pokazano 1 pośredniej wersji utworzonej przez tego samego użytkownika) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
− | |Stan= | + | |Stan=Złom |
− | |Producent= | + | |Producent=Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu |
|Typ=WLs40 | |Typ=WLs40 | ||
|Numer=332 | |Numer=332 | ||
|Rok produkcji=1955 | |Rok produkcji=1955 | ||
− | |Ostatnie oznaczenie= | + | |Ostatnie oznaczenie=WLs40-332 |
− | |Ostatni rozstaw= | + | |Ostatni rozstaw=600 mm |
|Ostatni typ silnika=Nieznany | |Ostatni typ silnika=Nieznany | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Kolej Leśna Lipa | |Ostatnie stacjonowanie=Kolej Leśna Lipa | ||
+ | |Ostatni kraj=Polska | ||
|Opis=Lokomotywa znajdowała się jeszcze na terenie zlikwidowanej kolei dnia 20 września 1990<ref>[[Biblioteka:A-04466]]</ref> | |Opis=Lokomotywa znajdowała się jeszcze na terenie zlikwidowanej kolei dnia 20 września 1990<ref>[[Biblioteka:A-04466]]</ref> | ||
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Kolej Leśna Lipa|b/d|b/d}} | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Kolej Leśna Lipa|b/d|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Kolej Leśna Parciaki|b/d|b/d}} |
− | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie| | + | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs40-332|b/d|b/d}} |
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|b/d|b/d}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|b/d|b/d}} | ||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 07:44, 27 lut 2020
<<< WLs40
WLs40 332
Stan: złom
Rok produkcji
1955
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Złom
Ostatnie oznaczenie
WLs40-332
Ostatni rozstaw
600 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Kolej Leśna Lipa
Kraj stacjonowania
Polska
Ostatni typ silnika
Nieznany
Stacjonowanie
Kolej Leśna Lipa | b/d | - | b/d |
Kolej Leśna Parciaki | b/d | - | b/d |
Rozstaw
600 mm | b/d | - | b/d |
Oznaczenie
WLs40-332 | b/d | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Lokomotywa znajdowała się jeszcze na terenie zlikwidowanej kolei dnia 20 września 1990[1]