Tabor:Lw-00291: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (plus foto) |
m (dr red) |
||
Linia 27: | Linia 27: | ||
|Foto5=DSC06403am.JPG | |Foto5=DSC06403am.JPG | ||
|Opis5=21.05.2016 Lxd2-241 na stacji w Śmiglu. | |Opis5=21.05.2016 Lxd2-241 na stacji w Śmiglu. | ||
− | |Foto6 | + | |Foto6=Lxd2-241-opalenica-1995.jpg |
− | + | |Opis6=Lxd2-241 z pociągiem specjalnym Opalenica Wąsk. - Duszniki Wlkp. - Lwówek Wlkp. - Opalenica Wąsk. w Pakosławiu, 26.11.1995 | |
− | + | |Foto8=DSC06349am.JPG | |
− | | | + | |Opis8=Tabliczka znamionowa lokomotywy Lxd2-241. |
}} | }} |
Wersja z 17:35, 11 kwi 2020
<<< L45H
L45H 25011
Stan: sprawna
Rok produkcji
1985
Producent
FAUR
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
Lxd2-241
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Śmigiel
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
Wola H12A
Kolej
Śmigielska Kolej Dojazdowa
Stacjonowanie
Opalenica Wąskotorowa | 1985 | - | 1996 |
Śmigiel | 1996 | - | nadal |
Rozstaw
750 mm | 1985 | - | nadal |
Oznaczenie
Lxd2-241 | 1985 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Lokomotywa z ostatniej serii dostaw do Polski, różniąca się wizualnie od wcześniejszych ryflowaną blachą na budce maszynisty i osłonach między wózkami oraz przetłoczeniami na drzwiach przedziałów maszynowych.
Galeria
Źródła