Tabor:Lw-01437: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (uzupełnienie, przypis) |
|||
Linia 10: | Linia 10: | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Grodzisk" | |Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Grodzisk" | ||
|Ostatni kraj=Polska | |Ostatni kraj=Polska | ||
+ | |Opis=W roku 2000 lokomotywa nie była eksploatowana ze względu na zbyt duży ciężar jak na jakość tamtejszego torowiska<ref>[[Biblioteka:A-05471]]</ref> | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Grodzisk"|b/d|b/d}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Grodzisk"|b/d|b/d}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-2035|1969|b/d}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-2035|1969|b/d}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1969|b/d}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1969|b/d}} | ||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 22:25, 3 cze 2020
<<< WLs50
WLs50 2035
Stan: nieznany
Rok produkcji
1969
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Nieznany
Aktualne oznaczenie
WLs50-2035
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Cegielnia "Grodzisk"
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
S324HL
Stacjonowanie
Cegielnia "Grodzisk" | b/d | - | b/d |
Rozstaw
600 mm | 1969 | - | b/d |
Oznaczenie
WLs50-2035 | 1969 | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
W roku 2000 lokomotywa nie była eksploatowana ze względu na zbyt duży ciężar jak na jakość tamtejszego torowiska[1]