Tabor:Lw-00297: Różnice pomiędzy wersjami
Pluszakgfc (dyskusja | edycje) m |
m (dr meryt) |
||
(Nie pokazano 3 wersji utworzonych przez 2 użytkowników) | |||
Linia 9: | Linia 9: | ||
|Ostatni typ silnika=Wola H12A | |Ostatni typ silnika=Wola H12A | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Gryfice Wąskotorowe | |Ostatnie stacjonowanie=Gryfice Wąskotorowe | ||
+ | |Ostatni kraj=Polska | ||
|Użytkownik=Nadmorska Kolej Wąskotorowa sp. z o. o. | |Użytkownik=Nadmorska Kolej Wąskotorowa sp. z o. o. | ||
+ | |Właściciel=Gmina Rewal | ||
|Kolej=Gryficka Kolej Dojazdowa | |Kolej=Gryficka Kolej Dojazdowa | ||
− | |Uwagi=Lokomotywa z ostatniej serii dostaw do Polski, różniąca się wizualnie od wcześniejszych ryflowaną blachą na budce maszynisty i osłonach między wózkami oraz przetłoczeniami na drzwiach przedziałów maszynowych. | + | |Uwagi=Lokomotywa z ostatniej serii dostaw do Polski, różniąca się wizualnie od wcześniejszych ryflowaną blachą na budce maszynisty i osłonach między wózkami oraz przetłoczeniami na drzwiach przedziałów maszynowych.zamontowano dolne reflektory Led. |
+ | |Opis=Lokomotywa przeszła naprawę główną na poziomie P5 w firmie Techservice Arkadiusz Wójt. Sterowanie oraz mechanika nie zostały zmienione. Zamontowano szybkościomierze z lokomotywy sm42. | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Gryfice Wąskotorowe|1985|1985}}{{Lw stacjonowanie|Białogard Wąskotorowy|1985|1988}}{{Lw stacjonowanie|Gryfice Wąskotorowe|1988|nadal}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Gryfice Wąskotorowe|1985|1985}}{{Lw stacjonowanie|Białogard Wąskotorowy|1985|1988}}{{Lw stacjonowanie|Gryfice Wąskotorowe|1988|nadal}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-478|1985|nadal}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-478|1985|nadal}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|1000 mm|1985|nadal}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|1000 mm|1985|nadal}} | ||
|Grafika=Lxd2-478_Pogorzelica.jpeg | |Grafika=Lxd2-478_Pogorzelica.jpeg | ||
− | |Opis grafiki=20.062019 Lxd2-478 w Pogorzelicy | + | |Opis grafiki=20.062019 Lxd2-478 w Pogorzelicy |
|Foto1=DSC08053am.JPG | |Foto1=DSC08053am.JPG | ||
|Opis1=Tabliczka znamionowa lokomotywy Lxd2-478 | |Opis1=Tabliczka znamionowa lokomotywy Lxd2-478 | ||
|Foto2=DSC08040am.JPG | |Foto2=DSC08040am.JPG | ||
− | |Opis2= | + | |Opis2=12.06.2018 Lxd2-478 w Gryficach |
|Foto3=Lxd2-478_pulpit_maszynisty.jpeg | |Foto3=Lxd2-478_pulpit_maszynisty.jpeg | ||
|Opis3=Pulpit maszynisty | |Opis3=Pulpit maszynisty | ||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 02:04, 3 lip 2020
<<< L45H
L45H 25017
Stan: sprawna
Rok produkcji
1985
Producent
FAUR
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
Lxd2-478
Aktualny rozstaw
1000 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Gryfice Wąskotorowe
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
Wola H12A
Kolej
Gryficka Kolej Dojazdowa
Użytkownik
Nadmorska Kolej Wąskotorowa sp. z o. o.
Właściciel
Gmina Rewal
Stacjonowanie
Gryfice Wąskotorowe | 1985 | - | 1985 |
Białogard Wąskotorowy | 1985 | - | 1988 |
Gryfice Wąskotorowe | 1988 | - | nadal |
Rozstaw
1000 mm | 1985 | - | nadal |
Oznaczenie
Lxd2-478 | 1985 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Lokomotywa z ostatniej serii dostaw do Polski, różniąca się wizualnie od wcześniejszych ryflowaną blachą na budce maszynisty i osłonach między wózkami oraz przetłoczeniami na drzwiach przedziałów maszynowych.zamontowano dolne reflektory Led.
Szczegółowy opis i uwagi
Lokomotywa przeszła naprawę główną na poziomie P5 w firmie Techservice Arkadiusz Wójt. Sterowanie oraz mechanika nie zostały zmienione. Zamontowano szybkościomierze z lokomotywy sm42.