Tabor:Lw-00385: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
| Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Przebieg służby Infobox | {{Przebieg służby Infobox | ||
| − | |typ_fabryczny_pojazdu = [[ | + | |typ_fabryczny_pojazdu = [[WLs150]] |
|numer_seryjny_pojazdu = 7615 | |numer_seryjny_pojazdu = 7615 | ||
|grafika = [[Plik:Lyd 1 w Przasnyszu.jpg|290px]] | |grafika = [[Plik:Lyd 1 w Przasnyszu.jpg|290px]] | ||
| − | |rok_produkcji = | + | |rok_produkcji = 1967 |
| − | |stan = | + | |stan = Sprawny |
|rok_odstawienia = | |rok_odstawienia = | ||
| − | |rok_złomowania = | + | |rok_złomowania = |
| − | |obecne_oznaczenie = | + | |obecne_oznaczenie = [[Oznaczenia przemysłowe taboru#WLs150|WLs150]]-7615 |
| − | |obecne_stacjonowanie = | + | |obecne_stacjonowanie = Mława Wąsk. |
| − | |typ_silnika = | + | |typ_silnika = [[silnik 5DSR150|5DSR150]] Wola |
|1_rozstaw_fabryczny = 750 mm | |1_rozstaw_fabryczny = 750 mm | ||
| − | |2_rozstaw = | + | |2_rozstaw = |
| − | |2_rozstaw_rok = | + | |2_rozstaw_rok = |
| − | |3_rozstaw = | + | |3_rozstaw = |
| − | |3_rozstaw_rok = | + | |3_rozstaw_rok = |
| − | |4_rozstaw = | + | |4_rozstaw = |
| − | |4_rozstaw_rok = | + | |4_rozstaw_rok = |
| − | |5_rozstaw = | + | |5_rozstaw = |
| − | |5_rozstaw_rok = | + | |5_rozstaw_rok = |
| − | |1_stacjonowanie = | + | |1_stacjonowanie = Cukrownia Dobre (nr zakł. 6) |
| − | |1_okres_stacjonowania = | + | |1_okres_stacjonowania = 1967-2002 |
| − | |2_stacjonowanie = | + | |2_stacjonowanie = Krośniewice |
| − | |2_okres_stacjonowania = | + | |2_okres_stacjonowania = 2002-2008 |
| − | |3_stacjonowanie = | + | |3_stacjonowanie = Mława Wąsk. (oddelegowana - Przasnysz) |
| − | |3_okres_stacjonowania = | + | |3_okres_stacjonowania = od 2008 |
|4_stacjonowanie = | |4_stacjonowanie = | ||
|4_okres_stacjonowania = | |4_okres_stacjonowania = | ||
| Linia 31: | Linia 31: | ||
|6_stacjonowanie = | |6_stacjonowanie = | ||
|6_okres_stacjonowania = | |6_okres_stacjonowania = | ||
| − | |7_stacjonowanie = | + | |7_stacjonowanie = |
| − | |7_okres_stacjonowania = | + | |7_okres_stacjonowania = |
| − | |8_stacjonowanie = | + | |8_stacjonowanie = |
| − | |8_okres_stacjonowania = | + | |8_okres_stacjonowania = |
| − | |9_stacjonowanie = | + | |9_stacjonowanie = |
| − | |9_okres_stacjonowania = | + | |9_okres_stacjonowania = |
| − | |10_stacjonowanie = | + | |10_stacjonowanie = |
| − | |10_okres_stacjonowania = | + | |10_okres_stacjonowania = |
| − | |1_oznaczenie = | + | |1_oznaczenie = [[Oznaczenia przemysłowe taboru#WLs150|WLs150]]-7615 |
| − | |1_rok = | + | |1_rok = 1967 |
|2_oznaczenie = | |2_oznaczenie = | ||
|2_rok = | |2_rok = | ||
|3_oznaczenie = | |3_oznaczenie = | ||
|3_rok = | |3_rok = | ||
| − | |4_oznaczenie = | + | |4_oznaczenie = |
| − | |4_rok = | + | |4_rok = |
| − | |5_oznaczenie = | + | |5_oznaczenie = |
| − | |5_rok = | + | |5_rok = |
|6_oznaczenie = | |6_oznaczenie = | ||
|6_rok = | |6_rok = | ||
| Linia 59: | Linia 59: | ||
|10_oznaczenie = | |10_oznaczenie = | ||
|10_rok = | |10_rok = | ||
| − | |uwagi = | + | |uwagi = |
}} | }} | ||
| + | |||
| + | |||
<gallery widths=290 heights=200 perrow=3 caption=""> | <gallery widths=290 heights=200 perrow=3 caption=""> | ||
| Linia 77: | Linia 79: | ||
</gallery> | </gallery> | ||
{{clear}} | {{clear}} | ||
| + | |||
| + | == Źródła == | ||
| + | * http://www.tabor.wask.pl/ | ||
[[Kategoria:WLs150]] | [[Kategoria:WLs150]] | ||
Wersja z 15:53, 13 mar 2013
| WLs150 7615 | |
| Rok produkcji | 1967 |
| Stan | Sprawny
|
| Obecne oznaczenie | WLs150-7615 |
| Miejsce obecnego stacjonowania | Mława Wąsk. |
| Obecny (ostatni) typ silnika | 5DSR150 Wola |
| Szerokość toru | |
| Szerokość | Od roku |
| 750 mm | 1967
|
| Stacjonowanie | |
| Miejsce | Okres stacjonowania |
| Cukrownia Dobre (nr zakł. 6) | 1967-2002 |
| Krośniewice | 2002-2008 |
| Mława Wąsk. (oddelegowana - Przasnysz) | od 2008
|
| Oznaczenia | |
| Oznaczenie | Rok nadania |
| WLs150-7615 | 1967
|
| ' | |