Tabor:Lw-00277: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (dr tech) |
m (Dr meryt) |
||
Linia 39: | Linia 39: | ||
|10_stacjonowanie = | |10_stacjonowanie = | ||
|10_okres_stacjonowania = | |10_okres_stacjonowania = | ||
− | |1_oznaczenie = [[Oznaczenia taboru PKP (MW-11)#Lxd2|Lxd2]]- | + | |1_oznaczenie = [[Oznaczenia taboru PKP (MW-11)#Lxd2|Lxd2]]-476 |
|1_rok = 1984 | |1_rok = 1984 | ||
|2_oznaczenie = | |2_oznaczenie = |
Wersja z 15:46, 17 mar 2013
L45H 24845 | |
Rok produkcji | 1983 |
Stan | odstawiony
|
Obecne oznaczenie | Lxd2-476 |
Miejsce obecnego stacjonowania | Dobra Nowogardzkie |
Obecny (ostatni) typ silnika | Henschel |
Szerokość toru | |
Szerokość | Od roku |
1000 mm | 1983
|
Stacjonowanie | |
Miejsce | Okres stacjonowania |
Ińsko | 1984-1985 |
Białogard Wąskotorowy | 1985-1988 |
Gryfice Wąskotorowe | 1988-1988 |
Dobra Nowogardzkie | 1988-2009 |
Koszalin Wąskotorowy | od 2009
|
Oznaczenia | |
Oznaczenie | Rok nadania |
Lxd2-476 | 1984
|
' |
W latach 2009 - 2013 maszyna ta była eksploatowana na Koszalińskiej Kolei Wąskotorowej na mocy umowy użyczenia zawartej pomiędzy Polskimi Kolejami Państwowymi SA a Gminą Manowo. W dniu 30 stycznie 2013 zarząd Polskich Kolei Państwowych podjął uchwałę w sprawie przekazania Gminie Manowo 25 sztuk taboru stacjonujących jeszcze w lokomotywowni w Dobrach Nowogardzkich. Umowa ta obejmuje także lokomotywę Lxd2-476.